Sky cable way claro
well here's the story.
Feb 1 Nag pareconnect me og sky cable.
Feb 2 naay ni adto sa amo nag survey from sky cable
feb 3 ni call me sa sky cable ingun pwede tauran og cable
Pagkahapun ni bayad me og P3,698 (reconnection fee 6months nga service)
feb 4 ni ad2 ang contractor sa amo nga mo install. ni ingun dili pwede install-an kay sobra sa 250FT. daw from post padulong sa among balay kay ad2 daw sila mo TAP sa isa ka posti na layo2x.Pero ang problema ani kay natauran nami og cable sa una nya karun dili na hinuon? nya naa say posti sa amo dool sa balay ila nanang problema diba kung ad2 sila mo tap sa layo2x na posti.Nya Ni ingun ang Contractor namo na ila daw e consulta sa ilang Engineering kung pwede ba tauran.
Feb 6 Nitawag me sa sky cable ni ingun ilang customer service na wala pa daw mo report ang ilang contractor so ok lang.
Feb 7 Nitawag ko kung unsa nay status wala gehapoy report ni ingun ang CS nila na iya daw e report sa ilang
engineering then motawag siyag balik. Na gabii nalang wala gyud mo tawag na mo confirm kung unsa.
Feb 8. Ni tawag me kay wala man gyud sila manawag. Ni ingun lang dili gyud kono pwede kay "Long GAP" KUno from the post so ok nalang kay kay naa man say dream cable pwede man ko subscribe did2.
Ang problema ron ang among gebayad nga P3,698 INGUN ilang Customer service nga walay ayo
2 WEEKS pa kuno makuya ang refund. Binuang kaayo ni.Nag survey2x gud sila then ni bayad me human dili
diay pwede pag ad2 sa contractor. SO pasabot ani walay claro sila mo Hatag og servisyo.
Sakto bani? ilang gebuhat?
unsay tan-aw ninyo?
nya usa pa Reconnect ra gud ni dili ni new installation.