Page 12 of 14 FirstFirst ... 291011121314 LastLast

Default Re: The One That Got Away?

Quote Originally Posted by jaypol81 View Post
    kani si TS mao mani ako makit-an sa elevator ohh... hehehe ^_^
    Hala pah sure?hahaha sure jud ka nga ako na?hehe

the one that u truly love got away because of some stupid act, and now you are yearning for that person to come back after u realized all your wrong doings. sounds family. hehe

Quote Originally Posted by adz View Post
    Sorry taken nako...
    ouch... wla pa gani busted naman daun.. hahahaha

Quote Originally Posted by adz View Post
    hmmm...taas raba sa among love story para e narrate nako da..hehe bitaw oi somehow naabot lang sa punto na wala nami nagkasinabot like I said nga naa sad koy fault why na end among relationship..I got tired of being in he's shadows all the time i mean he never approved nga mo work ko...(kay basin daw maka kita ko lain) 24/7 kuyog mi kay same mi ug field sa work naka home base man ko before siya akong superior so kuyog mi...out of town na laag kuyog gihapon mi labi na ug laag with friends kay same mi ug barkada..hehe Somehow i lost my identity and dira ko gikapoy na usahay man gud kailangan sad ta ug time sa atong self but wala mana niya nahatag nako dili siya kasabot unsa akong gusto...mao na starting point nga wala na mi nagkasinabot and all...and it came to the point nga naa na third party na involve

ola. wa nako kasunod ani da, TS.. kanang, di man na healthy ang always lang magkuyog. kelangan there is room for growth. hihihi, in-ani ma ko sa una TS. always ko dapat kuyog sakong ex, and it had done me no good. no life after we broke up. start from scratch gyud.. like the 5 fingers in your hands, dapat there should be other aspects sa imung life that would get you going whenever a part of it is lost, like when the pinky gets lost/cut off (simbaKo) you still have the other 4 fingers workin' for you to go on. I hope okay naka TS.

Quote Originally Posted by SUEper.braces View Post
    ola. wa nako kasunod ani da, TS.. kanang, di man na healthy ang always lang magkuyog. kelangan there is room for growth. hihihi, in-ani ma ko sa una TS. always ko dapat kuyog sakong ex, and it had done me no good. no life after we broke up. start from scratch gyud.. like the 5 fingers in your hands, dapat there should be other aspects sa imung life that would get you going whenever a part of it is lost, like when the pinky gets lost/cut off (simbaKo) you still have the other 4 fingers workin' for you to go on. I hope okay naka TS.
    mao ni gitudlo ni maam marg?

amputation of fingers?

hi sis..ok naman ko dugay na kaayo ni nga thread ba...hehe hagbay rako naka move on...HAPPPY and INLOVE

parehas ra ni sa the one who will never be mine

Blog Entries
    The song used to bother me and think of that person.
    That was the time that I haven't moved on yet and still
    hope that there would be an ever-after for the second
    time around but I've overcome that "not-letting-go"
    phase...

Now I can safely say,

He's the one that got away and never chose to stay.

haha sorry now lang ko naka balik basa ani nga thread...yup I'm GOOD ok na jud kaayo ko

- - - Updated - - -

That's good to hear Miss BI stay blessed and be happy always..hope to meet u and the TTG again soon
    Last edited by adz; 08-06-2014 at 04:36 PM.

the one that got away angay na jud kalimtan ts, who chooses to leave on the first place? if undoubtful ang usa ka tawo nga mobiya sa walay pagduha2 he is a useless kind.. wala nay pagmahal nga tinud-anay.. geezzz... matino pla ako paminsan2x hahahaha

11.    Advertisement

Page 12 of 14 FirstFirst ... 291011121314 LastLast