ngyek..wala pq kaanhi aning MO2 pero dli nq mgplano og check ani n place kung ing.ani ilang service..tsk3..
ngyek..wala pq kaanhi aning MO2 pero dli nq mgplano og check ani n place kung ing.ani ilang service..tsk3..
too bad..me and my friends were planning to go there..![]()
mo2 sucks jud sa costumer service!!! bati pud au amung experience ddto..sayang lang radio ads nila kay nakahakut jud ug mga taw but "WALA JUY SYSTEMA!!",.ilang waiter bisag asa lang lagput!! dili mg-posting ug area na ddto ra cla mgf0cus sa mga costumerS,,,dili pa gani mahuman ang entertain ang costumer lahi napud ang g-servan,malimtan nalang nuon ang pending request!! check ur bills jud kay ang sa amu pud kay subra pud ilang g-bill!!!
harap-harapan na tulis manang inyu!!! dili man intawn bogo mga taw manganha oi...please don't take advantage!!!
i own a bar, and makaingon ko nga mga employees ra ang naghimo ani, dili ang bar. sabot² rana between the waiter and the cashier. dapat ni gipa abot sa upper management, ako ni i post sa ilang FB FanPage.
jeez..
Thinking nga drunk na?
Di na kabantay..
mangilad pman jd...
sore.. tsk3...
dili na ni bag-o na balita. bisan asa na establishment naa jud mga modus. ang mge employee ra mag sabot2x usahay manager kay apil .
lesson learned: dapat jud ninyo i.check ang inyong gi pang order before mo mobayad. Good thing naa mi barkada nga mangilog jud sa bill nig tingbayad na kay iyang i.check. kapila na mi kasuway nga mo sobra jud ang quantity sa gipang order.
i've not hear of MO2.. but it seems so minus knowing it for the 1sst time... tsk tsk tsk.
Similar Threads |
|