Page 5 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 41 to 50 of 53
  1. #41

    Quote Originally Posted by jake87 View Post
    @CARSA: dakoa ug smile ui...waehehe...
    nindot ni dri dah daghan pd ta makat-onan.. thanks sir al ug islao sa inputs...
    ang igat lami kaayo pahiyon na homan iyang motor 9pm ni uli sa ila 2am na hapit kay ni hapit pas recla iyang gi badhas2

  2. #42
    Quote Originally Posted by facapino View Post
    unsay maayo na carb? simple lang

    pag may budget, 100% KEIHIN mas maganda.

    pag tipid, OKO. if properly tuned can equal the performance of KEIHIN.



    paano malaman kung fake?

    sa galing mag reverse engineer ng china, hindi mo na malaman ang fake sa tunay, unless ipa-analyze mo sa mettalurgist kung anong materials ang ginamit....tingin ka nalang sa presyo kung mura or mahal. ....ako, hanap lang ng supplier na mapagkakatiwalaan.

    OKO is made in taiwan.


    pasilip ko minsan sir yun sa green ko na OKO, 2 years mahigit na pakpak ang "chrome" ng slide nun, tapos matagal na nawala ang gasket sa takip ng slide...honestly hindi ko alam kung paano na su-sungaw ang carb at ano ang symptoms.

    onga pala, nickel plated ang slide sa OKO, not chrome. pag pina hardchrome mo yan, sisikip yan 100% sure... tapos pag ikakabit na nga mekaniko, lilihaan ng konti sigurado yun chrome kasi hindi na maisaksak..OR worse, lilihaan ang sinasaksakan ng slide.


    actually sa OKO, yun slide, needle and jets are made of brass for a reason... its designed to wear out.

    imagine kung yun slide is made of a material harder than the alloy casing ng carb...hindi nga nag wear out ang slide mo, yun alloy casing naman ang nag wear...so instead of replacing only the slide, you end up replacing the whole carb.

    even the jets wear out. katagalan yun butas nun nagiging oblong (kaya pag sobrang tagal, nagiging inconsistent ang performance ng carb, kahit walang binabago).... pag na deform na ang butas ng jet, madali palitan (130 pesos lang), kung needle ang nag wear out, 600 pesos pataas yun.

    dagdag ko na....

    yun nag lalarong minor sa newly installed carb, maraming cause yan... carb to manifold na hindi na port match, manifold to head na ni hindi na port match, maling pilot jets, maling pilot screw adjustment etc.


    sana nakatulong ako...

    but don't take my word for it. based lang ito sa nalalaman ko... ask your friendly engineer or consult your keihin or oko product bulletin.
    thanks sa detailed explanation papa... may bagong natutunan nnaman ako sa OKO ko... ok nman pala yung gold coat natutuklap. watchmode kona ren yung aken for further results

    si frank168 nlang d pa nag re~reply kung ano ang feedback sa OKO nya...
    papa frank168, pasok!

  3. #43
    C.I.A. dookie3283's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    Male
    Posts
    3,381
    Blog Entries
    1
    haaay nko aning islao making a issues here....d ka nmn mekaniko....ayaw nlng pang discourage sa naka oko....d btw imuhang kwrta...lolx...peace islao.... lahi2 mn gud na...so mau sd na imuha mau sd sa pikas side...

  4. #44
    Quote Originally Posted by franko168 View Post
    kong pak pak na ang chrome sa piston kay mo hungaw nana ang imo karb kay,, d naman siya haom nanaman clearance...
    noob question: kailangan air tight ba yan?

  5. #45
    Quote Originally Posted by dookie3283 View Post
    haaay nko aning islao making a issues here....d ka nmn mekaniko....ayaw nlng pang discourage sa naka oko....d btw imuhang kwrta...lolx...peace islao.... lahi2 mn gud na...so mau sd na imuha mau sd sa pikas side...
    hoy! pahoy wala ko nag make og issue ni ask rako unsay nindot na carb. nya usa pa maka hatag tag tabang sa mga new na nag motor pariha naku bah. ang orig na oko pa pak2 bah?

    lisod pangitaon ang kwarta mao na go gyud tas orig bahalag mahal2. kamo datu man mo.

    issue ba diay na ang mo ask unsay nindot?

    naay daghan fake naa sa palibot nato dapat kabalo ta unsay fake unsay dili.

    ang keihin naa say daghan fake

  6. #46
    ^^ true true...

  7. #47
    tara ang oko sa akong barkada ay.. 1yr 6months na ang edad


  8. #48
    ahaka... dako man diay kaau ug tabang ang Velocity Stack noh? ako gi research ba, mas nindot ang entry sa hangin sa carb. abi mn nko design2x ra hehehehe

    pwd ra ni gamiton nga velocity stack? nara ni gawas nga shop sa amo-a gud hehehe... Posh ang brand, nya murag nka spiral design, so pa tuyok ang sulod sa hangin sa carb.



    Last edited by bleed214; 08-26-2010 at 06:42 PM.

  9. #49
    oizt bleed tagpila mana nga velocity stock? if magtaud ta ana sa ato carb need naba tangalon ang tibuok filter assembly? i think musango naman cguro na sa filter box kay ta-as man.

  10. #50
    Quote Originally Posted by box2joe View Post
    oizt bleed tagpila mana nga velocity stock? if magtaud ta ana sa ato carb need naba tangalon ang tibuok filter assembly? i think musango naman cguro na sa filter box kay ta-as man.
    tabas galore for sure yan papa cesar... or pwede din tanggalin ung air/filter box...

  11.    Advertisement

Page 5 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Similar Threads

 
  1. Looking For: Unsay maayo na IT books para sa first yr college like me?
    By mr.green in forum Books & Magazines
    Replies: 1
    Last Post: 02-08-2009, 07:27 PM
  2. Unsay maayo na PDA phone?
    By antipervert1984f in forum Gizmos & Gadgets (Old)
    Replies: 4
    Last Post: 01-19-2008, 12:31 AM
  3. Replies: 7
    Last Post: 12-13-2006, 04:13 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top