
Originally Posted by
fd
wow, daghan ang bad experience!
ako pod hatag ko ninyo...
naa koy gipaayo nga hdd, vcard og modo. hdd (smart error), vcard (garbage display), mobo (dead, wont post).
nag paayo ko last month pa intawon, istorya ko nila og tarong, ingon sila tawagan ra ko nila after 7 days.
istorya ko nila nga unsa kulang ani, wala koy dad-on like molex sa vcard, sata cable, psu? tubag kay wala
7 days after, walay call.
14 days after walay call.
ang dugo ni bukal na... ako nalay nanawag para sutaan unsay ayo. pagtubag kay dead na kuno ang hdd. dili madala og ayo. ask ko sa vcard kung unsay condition og kabalo sa tubag? after 14days giingnan ko nga dad.a ang molex dong! what?! after 14days ra sila ni ingon nako ana? nganong wala man ko sultii pag adto palang nako kadtong adlawa? kalma lang ko... wala nako pagdauga akong kasuko. nagpakalma kos akong kaugalingon kay mura nakog mokaon og tao sa kalagot. ang nakapalagot nako og maayo adto nga tawaG kay naka overhear ko sa conversation sa phone og pwerting sukoa sa tao nga nganong wala kunoy molex! kung kaila ko adto tawahan og kita ko nya kay ambot lang, motubay cguro kos iyang kasuko kung ngano wala ko sultii nga kailangan nila ang molex! abi nakog naa sila ana.
pagkalma nako kay sa sunod adlaw pa, wala nakoy kalagot, gisurrender ra nakos Ginoo ning akong gibati, ako nalang gihatod ang molex. ingon dayon nga next week manawag ra sila... og sa tan-aw ninyo manawag sila nako?.. murag nvidia ang green valley! corporate policy ang dishonesty! wala. wala ko tawagi! ako nalang ang nanawag... mao to giingan ko pwede nakuhaon pagka saturday ana, ingon ko nga monday nalang para sure makuha. pagkamonday adto pod intawon ko, peru giingnan lang noon ko nga nag burn in para ba ko bai. ....... long pause..... naghunahuna ko .... masuko or dili..... dili nalang ......
ok, kanus-a man nako na makuha brod? tubag, ugma nalang bai sa hapon. ako nalang giingnan nga wednesday nalang brod. niabot ang wednesday kay wala ko niadto. sabado ko ni adto nalang kay basin botbot napod atong masugat.
sabado niana, nibalik ko. giingan ko nga guba ang vcard, dili madala kay mo garbage gihapn. sigh.. what a waste. so nagparefund nalang ko. og sa dihang giingnan ko nga balik nalang inig tuesday! bang! bang! gikapoy nako nila oi. dili madala ni ilang serbesyo. kagrabe naman sad ka walay ayo.
pagtuesday kay akong misis gipatawag kay gikapoy kos green valley. nagpa follow up ko sa mobo og refund. ingon dayon nga deads napod ang mobo.... diri nako naka conclude nga dili kamao ang mga tao diri. naka ingon ko nga si ruel ra ang maayo nila. katong didto pa sa labangon mao pinaka maayo og service og maayo pod imong board.
duda nako sa gv karon kay nangwarta sa service feenga 200. sharo naman sad oi. abi nako makabuhi sila og dead mobo? wala man to gi OC, cge nalang nidawat nalang ko nga patay akong 3 items.
right now naghuwat nalang ko sa akong refund. i gave them 600 pesos for
1. worst service
2. sa 600 nako gihatag nila, wala man gani sila nigasto so 1 para matext ko unsa status
3. inconvenience
4. customer is not right policy, kasab-an intawon ang customer