sir vernie if ilisan nato ang jets, unsaon nato pagkahibaw kung unsay sakto nga fuel-air mixture? usually mano2x ra man gud ang pagdetermine sa sakto nga ratio. basta daw dili lang mokurog ang makina. for the engine oil, unsa man nga oil nga imo i-recommend? dili man ko sweto ug mga sakyanan gud, unsay mga pamaagi para ma-vaporize ug tarong ang gasolina? any device nga pwede nato itaod? sakto ka nga ang mga tao nga bag-o pa medyo mahadlok mo utingkay sa sakyanan.
thank you.
di maayo masobraan ang pagpagamay sa jets for a particular engine kay mokapos pud na ang fuel supply during wide open throttle or during acceleration.
Ang sakto nga templa mao ang setting between padulong mohinay ang andar kung kulang ang fuel ug kung sobra ang fuel. Non petroleum based engine oil ang maayo for combustion engines. (ex. GTO)
One way to vaporize well the fuel from the carburetor is to put layers of fine screens at 45 degrees angle with respect to the flow of fuel-air. Another is to heat the fuel after it passes the carburetor. Another way to vaporize the fuel is to subject it to spinning action after the carburetor. Another way to improve and vaporize and even transform the fuel for cleaner burn is to use GEET. Another way to vaporize the fuel is to heat it inside the exhaust passage before mixing it with air for final fuel-air delivery. Another way to vaporize the fuel is to bubble it inside a container and only take the vapor from the container. There are several ways to vaporize the fuel that you can achieve better km/liter. No one will give you such setup on the market for it will significantly affect the fossil oil industry. Search the US patent database for you to know more about similar technology.
Pangita ug mekaniko nga makamao mo trabaho. Dili tanang mekaniko kamao mo tuning sa fuel-air mixture using a carburetor.
mahimo nimo pagamayan ang jet pero kinahanglang same amount of fuel/time sa exiting nga jet ang iya ibuga para dili mohinay iya power... mahimo lang na nimo kng magdugang ka og another fuel pump aron mo increase ang presure nga iya ibuga.. ang resulta, mas ma-ionized ang fuel nga iya ibuga.. mas dali na sunogon, mas kusgan ang makina, magamay ang aso og makatipid ka sa consumption ..
ako na ni nasulayan sa dad-n-law nko...
@jezardavao sa akong car rn ge ilisan ug gamay2 na size ang jet sa akong dad. From d stock of size 100(i think) to 80. Although maka tipid ug gas but accelerates like crap.
mao jud na ang resulta kng kuwang na sa gasolina ang imo giinput sa makina... dugangi lng og electric fuel pump after fuel filter... daghan baligya ana sa auto supply.pwede ra kanang sa multicab nga fuel pump imo gamiton.
kuha lng sa baterry as source to power your pump..then tap lang sa oil pressure switch as switch para sa pump...kng ingon ani imo set-up,moandar lang ang pump kng nagstart na ang engine. make sure to use a relay.
if nalibog ka sa ako ginaingon, pwede rasad tka himoan og diagram... pm lang
sir pahimui ko be diagram ana.... sa email ko esperanzadente@yahoo.com
Similar Threads |
|