Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: carburetor

  1. #11

    Quote Originally Posted by vernie View Post
    When you replace the carburetor jets, that means you know what you are doing and you still follow kung unsay maayo nga fuel-air mixture ug ingnition timing. Di madaot ang makina when you maintain it well. Madaot lang ang makina kung bati ang imong maintenance routine labi na bati nga klase ang imong gigamit nga engine oil. Mas dako nga factor ang engine oil nga makadaot sa makina than the gasoline fuel nga available dire sa atoa.

    Vaporize your fuel well to get better performance and cleaner burn. Do not allow the engine oil nga mahimo na nga modukot (very common on petroleum based engine oil), replace it when needed.
    Thanks for clearing that up.

  2. #12
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    Male
    Posts
    106
    sir vernie if ilisan nato ang jets, unsaon nato pagkahibaw kung unsay sakto nga fuel-air mixture? usually mano2x ra man gud ang pagdetermine sa sakto nga ratio. basta daw dili lang mokurog ang makina. for the engine oil, unsa man nga oil nga imo i-recommend? dili man ko sweto ug mga sakyanan gud, unsay mga pamaagi para ma-vaporize ug tarong ang gasolina? any device nga pwede nato itaod? sakto ka nga ang mga tao nga bag-o pa medyo mahadlok mo utingkay sa sakyanan.

    thank you.

  3. #13
    di maayo masobraan ang pagpagamay sa jets for a particular engine kay mokapos pud na ang fuel supply during wide open throttle or during acceleration.

    Ang sakto nga templa mao ang setting between padulong mohinay ang andar kung kulang ang fuel ug kung sobra ang fuel. Non petroleum based engine oil ang maayo for combustion engines. (ex. GTO)

    One way to vaporize well the fuel from the carburetor is to put layers of fine screens at 45 degrees angle with respect to the flow of fuel-air. Another is to heat the fuel after it passes the carburetor. Another way to vaporize the fuel is to subject it to spinning action after the carburetor. Another way to improve and vaporize and even transform the fuel for cleaner burn is to use GEET. Another way to vaporize the fuel is to heat it inside the exhaust passage before mixing it with air for final fuel-air delivery. Another way to vaporize the fuel is to bubble it inside a container and only take the vapor from the container. There are several ways to vaporize the fuel that you can achieve better km/liter. No one will give you such setup on the market for it will significantly affect the fossil oil industry. Search the US patent database for you to know more about similar technology.

    Pangita ug mekaniko nga makamao mo trabaho. Dili tanang mekaniko kamao mo tuning sa fuel-air mixture using a carburetor.

    Quote Originally Posted by warok View Post
    sir vernie if ilisan nato ang jets, unsaon nato pagkahibaw kung unsay sakto nga fuel-air mixture? usually mano2x ra man gud ang pagdetermine sa sakto nga ratio. basta daw dili lang mokurog ang makina. for the engine oil, unsa man nga oil nga imo i-recommend? dili man ko sweto ug mga sakyanan gud, unsay mga pamaagi para ma-vaporize ug tarong ang gasolina? any device nga pwede nato itaod? sakto ka nga ang mga tao nga bag-o pa medyo mahadlok mo utingkay sa sakyanan.

    thank you.

  4. #14
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    Male
    Posts
    106
    Quote Originally Posted by vernie View Post
    di maayo masobraan ang pagpagamay sa jets for a particular engine kay mokapos pud na ang fuel supply during wide open throttle or during acceleration.

    Ang sakto nga templa mao ang setting between padulong mohinay ang andar kung kulang ang fuel ug kung sobra ang fuel. Non petroleum based engine oil ang maayo for combustion engines. (ex. GTO)

    One way to vaporize well the fuel from the carburetor is to put layers of fine screens at 45 degrees angle with respect to the flow of fuel-air. Another is to heat the fuel after it passes the carburetor. Another way to vaporize the fuel is to subject it to spinning action after the carburetor. Another way to improve and vaporize and even transform the fuel for cleaner burn is to use GEET. Another way to vaporize the fuel is to heat it inside the exhaust passage before mixing it with air for final fuel-air delivery. Another way to vaporize the fuel is to bubble it inside a container and only take the vapor from the container. There are several ways to vaporize the fuel that you can achieve better km/liter. No one will give you such setup on the market for it will significantly affect the fossil oil industry. Search the US patent database for you to know more about similar technology.

    Pangita ug mekaniko nga makamao mo trabaho. Dili tanang mekaniko kamao mo tuning sa fuel-air mixture using a carburetor.
    daghan diay ways mahino nato sa pagvaporize sa fuel pero ang problema kay ang kamao mo trabaho.
    diha sa daj sir, sweto ba sila motrabaho ani nga setup?
    salamat kaayo sa imong mga info sir i hope makaapply ko ani in due time.

  5. #15
    mahimo nimo pagamayan ang jet pero kinahanglang same amount of fuel/time sa exiting nga jet ang iya ibuga para dili mohinay iya power... mahimo lang na nimo kng magdugang ka og another fuel pump aron mo increase ang presure nga iya ibuga.. ang resulta, mas ma-ionized ang fuel nga iya ibuga.. mas dali na sunogon, mas kusgan ang makina, magamay ang aso og makatipid ka sa consumption ..

    ako na ni nasulayan sa dad-n-law nko...


    Quote Originally Posted by Gisborn View Post
    Dili bana maka daut sa makina in the long run basta ilisan nmo ug gamay2 na jet?

  6. #16
    @jezardavao sa akong car rn ge ilisan ug gamay2 na size ang jet sa akong dad. From d stock of size 100(i think) to 80. Although maka tipid ug gas but accelerates like crap.

  7. #17
    Quote Originally Posted by Gisborn View Post
    @jezardavao sa akong car rn ge ilisan ug gamay2 na size ang jet sa akong dad. From d stock of size 100(i think) to 80. Although maka tipid ug gas but accelerates like crap.
    mao jud na ang resulta kng kuwang na sa gasolina ang imo giinput sa makina... dugangi lng og electric fuel pump after fuel filter... daghan baligya ana sa auto supply.pwede ra kanang sa multicab nga fuel pump imo gamiton.

    kuha lng sa baterry as source to power your pump..then tap lang sa oil pressure switch as switch para sa pump...kng ingon ani imo set-up,moandar lang ang pump kng nagstart na ang engine. make sure to use a relay.

    if nalibog ka sa ako ginaingon, pwede rasad tka himoan og diagram... pm lang

  8. #18
    Quote Originally Posted by jezardavao View Post
    mao jud na ang resulta kng kuwang na sa gasolina ang imo giinput sa makina... dugangi lng og electric fuel pump after fuel filter... daghan baligya ana sa auto supply.pwede ra kanang sa multicab nga fuel pump imo gamiton.

    kuha lng sa baterry as source to power your pump..then tap lang sa oil pressure switch as switch para sa pump...kng ingon ani imo set-up,moandar lang ang pump kng nagstart na ang engine. make sure to use a relay.

    if nalibog ka sa ako ginaingon, pwede rasad tka himoan og diagram... pm lang
    sir pahimui ko be diagram ana.... sa email ko esperanzadente@yahoo.com

  9.    Advertisement

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

 
  1. 2 stroke motorcycle using 4 stroke carburetor
    By ishboy in forum Automotive
    Replies: 7
    Last Post: 02-10-2013, 07:08 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top