hahahaha...
mao ka allen ni.apil sd lagi ka dri?...
hahaha!
naa pud d.i ky nahibaw.an na magic ninja ST moves?
hahahaha!
karon pko..
guys unsang pamaagi ani sa part time nnu na trabaho kay naka post sa sunstar accepting ghpon sila ug part timers...
pde ba magwork ka part time dri tpos currently naa ka full time job sa other cc?tnx
dili man siya illegal... coz all of the phone that was returned to walmart we are allowed to activate it without payment... just create a solid interactions about ESN sa old phone... and what happened to it. ang problema sa uban... unsa-on pag retrieve sa old phone number nga Inactive na gud... wala pajud account... totally reset nah..
most problem namu before.. wa jud ga tudlo2x namu sauna.... nag magic2x ramig amo-a ato sauna..
kai ang mga sups before... hadlok mo assist dili nila agents... and our sup is dungan ra namu ug training... haha.. sige meh magic2x amo-a... dayon share2x rami sa among mga magic sa team..
mao kuha na namu permi HOLD,TRANSFER, Scores...
ang illegal lang kai kanang changing the phone number without deactivating the phone.... dili ka ma audit kai dili ka mang hilabot sa web csr... so kung maka hibaw namu ana..... ayaw ninyo gamita.... Kanang lang siguro Irate na ang caller... ug naay certain time... nga angay ka mo buhat ana... ahahaha ma basahan nya neh dah... well customer is always right... buhat raku anang kung walay sup kung mangita ang customer... asking why kailangan pa sila mo palit ug card... just to change a number... nga ge haras na daw sila ug other people... labi nag ge promisan sila nga ma change na ilang phone number nig add nilag lain service card.. mao ra gihapon number... mao mo gamit ko ana nga high powered magic...
kana pud sauna... new phone cannot be activated.... bisag unsa-on pag dial *228 *22890 mo ana jud cannot be activated.... trying to pull it up in RSS walai kai ma pull up.... na himo-an napud na namog magic.... ahahaha
naa pud bag-o problem ron... nga na figure out lang namu dugay2x nasad.....
kanang mga accounts nga maka pull-up kas serial number.... pero walay MY ACCOUNT.. dili ma reactivate ang phone or add a service card.. murag dili siya existing sa kalibutan nga phone..... hehe ipa transfer sa IT TOSS... dayon eh hold rakag pila ka uras mag ask daw sila sa supervisor... ingnon ra d.i ka at the end ESCALATE this to ur supervisor.. sayang lang hold time..
naka himu napud meh magic ana...
mao nang mo tawag mog verizon ron... dugai kaau maka tubag... daghan pa kaau sige tawag ug verizon... kanang mga other CC sa ST... guyana, ug belez ambot nalang dili ko kasabot sa ilang eh explain... dritsu nalang meh go ahead and transfer the call.. "I'll be the one to TALK to you customer"
ahaha KA B.I naku diri uy..
Last edited by AntitaniC; 03-08-2010 at 07:00 PM.
@purpleswitch...kaila najud ko nmo...hahahaha...ingnan tika dali ra kaau ko maka ila nmo..
kani si antitanic bah dugay najud ko kabantay ani wa pako sa qualpon dn karn naa nako sa qual wa gihapon ko kaila...
nindot nang meet up ta tanang istoryan nga taga qual kay naa man sad tay HR nga istoryan, naniguwang nana siya...pde nato siya dad.on...fellowship a little bit like namo ug sa ubang istoryan dri(BOSACOL ang name sa group)...
para magka ilhanay ta ninyo kay si purpleswitch ra akong nailhan jud tawn..hehehe...
post dayon kng asa nndot nga place bsag sa IT Park lang gud...ok na kaau na para nice sad bah..naa bonding ang istoryan sa qualpon...hehehehe...
morag ang uban istorya dri kay kaila na nako or kakita na nako...huhuhu..paila sad tawn mo..hehehehe...kay naa nasad ko uban istorya nailhan nga naa na dri...good luck...^_^
lol, naa nako Idea unsaon ni dah! heheh thanks for the share... di naman ko mutawag og verizon kay dugay kaayo, akong kauban ni try jud og contact, abot nalang og 20mins wa pa kasulod.
bottom line, daghan jud loopholes or glitch ang system, it's just a matter of discovering it hehe.
uy, apil ko ani be.. hehehe.. nindot ni da..gathering sa mga taga Q.. ok ra if deli na active sa Q ... na EOC naman gud ko hehehe
Similar Threads |
|