edited... edited
nice one..she really is unlucky..hehe its a good thing though that you did not let this event surpass, others might experience this or maybe they have already. It is plain RUDE to do that...I was once a CSR before, and I feel you, mag sipok akong utok ug ing-ana ky kami nanarbaho sd ug ing-ana nga field, bisag yawyawan nata sa customer, polite gihapon kaayo. Let us know the outcome of the case, I want to see kng unsa iya reaction ani...a lesson she will learn the hard way i suppose...
Tagam......dili kamao modala ug customer, kasohan pa gyud,oral defamation man pud tingale kaso ana......
mao mao! sayop jud siyag gi-inuslto hehe
CSR man sad ko sis.. tagbaw na sad ko anang mga pamalikas ug kasaba sa customer pero polite japon.. haha siya kay siya jud ang irate. grabe!
good luck nlng nya! hehehebad cheetah au ang sales lady dah! tsk tsk...
faceshop sm? sakto ba? kasuway pud ko ug inana nga saleslady dra, mga way batasan, ila unta na pilion ila mga ipang hire oi, di jud customer friendly, di na sla mahalinan haha mga mananap jud nang ana, kasagaran pjud kay mamili ug customer nga duolon mkasapot.. mayra, para mahatagan na ug lesson..
nice
Hmnnnn...malditaha sad ani nga sales person. She is in the wrong profession.
bitaw grabeh sad mu tubag ana na girl wui.
try sad gani na jollibee near JY sus mag chika2 ra sa imong atubangan bisan nag order na ka.
Nanaghan na mn intawn ning mga workers na wala sa lugar oi...
I feel for you TS... hilas sad au sya para ing-atoon mo nya oi.
Maayo ra sad imo tong gi balik.
Similar Threads |
|