If that is the case nga walay ethanol ug walay tubig, that means I have to retune the carburetor settings, patas-an gamay ang idle settings aron di mamatay para makagamit ko sa 95RON sa seaoil.
Ang katingad-an lang nako, same characteristics gyud sa fuel nga naay tubig or ethanol nga ni absorbed na ug tubig. Wala nalang pud nako gi tangtang dayon ang fuel filter ug ang carburetor that time to verify kay kapoyan na ko and I still have to use the car for the rest of the day. I also know the easy fix that time is to dilute the fuel with a known working fuel. Mailhan man gud na dayon kung naay tubig through the fuel filter ug through the float bowl sa carburetor.
Confident ra pud ko nga walay problema ang gamay nga nahabilin nga daang fuel nako ug ang carburetor before using seaoil kay bag-o ra gyud pud ni gi limpyohan namo ug naa na koy suki nga busy permi nga gas pump nga wala ni mag problema and in fact nakaabot pa gani ug tungtong sa redline ang fuel gauge. Niadtong nag problema ni with using fuel nga naay tubig, between 1/4 line ug red line sa fuel guage problema na kaayo na mao gi habwa gyud namo ang tanang fuel. Limpyo ra akong tank, murag bag-o gyud, naa lang na absorbed nga tubig ang fuel with ethanol. Katulo gyud to namo gi bungkag ang carburetor during our testing period until nang habwa na gyud mi ug fuel sa tank.
Kung patas-an pud gamay aron lang maka idle ug straight, di kaha nagpasabot nga gamay ang energy content sa fuel per unit volume niya? One sided lang pud ni nga possibility kay pwede man pud mo ubos ang andar kung sobraan pud ang karga sa fuel which will indicate mas dako nuon ang energy content sa fuel per unit volume niya.

Pwede pud 'ta makaingon nga lahi ang vaporization characteristics ani nga fuel mao dako ang difference sa hangin nga kinahanglanon niini that will really require carburetor retuning.
I did not bother changing for the carburetor settings when testing sea oil to simulate ordinary users using other brands of fuel at the same RON rating that normally doesn't require a change of settings sa carburetor. Pero kung puy-an na nako ang usa ka fuel for several months, I do change settings sa carburetor and even change the ignition timing to match the fuel that I use para mas nindot pa ang dagan.
I am still open for testing using seaoil products knowing wala man kaha ni ethanol pero daghan pa ko fuel karon sa tank, pahubsan una ni nako aron sea oil product lang gyud ang majority nga content. For testing purposes, di lang gyud una ko mo full tank, 10liters will do lang una (above 1/4 line na sa fuel gauge) kay kung magkaproblema, pwede ra nako malasaw using another fuel nga dili from seaoil.
Salamat sa imong pag klaro sa kahimtang sa fuel sa seaoil dire sa Cebu.
Sa Manila, dako gyud ang price difference didto, mas barato kaayo ang seaoil than most gas stations selling other brands. Dire maayo nalang naa pa P0.05 nga difference kay sa wala gyud. Pero mas mahal gyud ang fuel dire sa Cebu than in Manila ug sa south area, bag-o ra ko naka verify sa presyo didto wala pay simana nakalabay.