di pde bro, dapat naa gyud load ang engine ana inig accelerate ug decelerate. Kung ipa tuyok ra nimo ang wheels off the ground wala may load ang engine ana so mura ra ka ga rev sa engine standing still.
di pde bro, dapat naa gyud load ang engine ana inig accelerate ug decelerate. Kung ipa tuyok ra nimo ang wheels off the ground wala may load ang engine ana so mura ra ka ga rev sa engine standing still.
Bag-o pa man ka Bro,ayaw usa anang de-clutch mag-lisud pa ka ana,mas maayo nimo kanang mga underbone lang usa nga dili manual clutching,kung gusto ka furyR na lang disc brake na ang atras ug abante ana,125CC kusog pud na modagan unya maorag dili pa kaayo common sa karsada.Another suggestion pud,mas maayo hulat-hulat usa ka kung naa nay mga EFI (Electronic fuel injection) nga mga motor lahi na ra ba gasolina karon kay naa nay sagol nga alcohol (E10).
Mas maayo sa sa dalan gyud ka mag-break in Bro,mas maayo hard break in para dali ra,naay recommendation ang manufaturer bahin sa break in,kung engine break igo ra na mo-decelerate imo motor (mohinay ang dagan kay pugong ang makina) kung mo-full stop ka apply gyud ka ug brake.
https://www.istorya.net/forums/vehicl...-125-rush.html
kani mga bro nindot nani nga offer? sa motortrade kay 59k mn ang brand new... hehe. kahibaw mn ko mag manual clutch pero kutob ra 3rd gear. hehe. pero prefer japun ko anang wala clutch...
unya kang mag ful stop ko from topspeed, dli kaha ko molopad ana? bacn detsm ta langit ana. XD.
honda xrm RS bai..nindot og porma nya gamay og nawng...maka lusot rakag dali...
pagtry sakay lainlain model and motor brand bro para makita nimo asa ka comportable... try sad mga bigbike bro nice au ang handling...
sakto jud bro.. im planning honda bravo nalang kay barato then ang fuel consumption kay tipid kaayo
Similar Threads |
|