tag pila sad ang device mga bossing?

P2000 ra ang ignition enhancement device. Bagay kaayo for small engines para mag improve ang performance.
thank u for responding. but dont get me wrong, i dont have the slightest intention of making/assembling of anything to that effect. instead i'm very very (2x na) interested of your device but me being a techie person wants to know beforehand the theory behind it before even trying to get one. gusto lang ko convincing siya theoretically & i do have intermediate knowledge when it comes to car electricals/electronics (incl ignition). when it does, i'll surely get one for my car.
so, please expound more about how the device work. where man na siya itaud dapit? my car is an 1.6 efi. Naa ka pics? if only ur shop is that near mo anha na lang guro unta ko but it's very very far from my place. i hope you will oblige and do a lot of us car engine enthusiast (istoryans of course) a big favor by making us understand it better. thank you in advance & more power.

Igo ra itap ang device sa ignition coil primary, walay putlon nga wire, igo lang istrip ang insulation for tapping then insulate pud ug balik. Ang energy nga mahimo during magnetic collapse sa ignition coil, some of it maadto sa sparkplug but at the same time some maadto pud sa primary winding ug mao nay gibalik sa device para maadto sa spark plug. Ang resulta mag improve ang spark ug mag improve ang pag burn sa fuel. Maayo ang pag burn sa fuel, mas daghan kang ma extract nga energy from your fuel to push the piston, less ang usik sa fuel, mao pud mas maayo ang torque.
For fuel injected cars, pwede ra ni kung dili pa coil on plug imong ignition system kay di na ta manghilabot pa sa sealed nga ignition coil sa coil on plug. Technically pwede ra gud na ma enhance pud ang mga coil on plug but we decided di na manghilabot pa ana nga setup kay gituyo gyud na nila aron di na hilabtan pa sa mga tao nga nakasabot sa problema, sad to say gyud pero magpabilin nalang nga kalas gyud ug fuel imong sakyanan.

+1 ko nila Boss Dodot and Vernie...
pabutang nya ko puhon boss vern..



bali ang gamit ninyo parehas sa voltage buffer? ug pla man pod ka percent ang ma add niya nga power padulong sa imong primary winding sa ignition coil? kay ug ma double nimo paghatag ang power ngadto sa imong primary coil dilikado magadgad dali ang imong didtributor terminals ana. kay usually man gud ang nigamit sa ignition enhancer, didto na sa secondary sila gabutang sa doubler, multiplier or voltage buffer after sa distributor just to protect the distributor terminals from melting or wourning out kay alluminum ra jud na. hinuon mas daghan imo mabutang kay individual man pod nimo ug butang in every cylinder.

Di ni sya voltage buffer ug wala ni namo gi calculate in terms of percentage but pwede nimo matan-aw sa shop kung magpademo ka sa spark before and after the enhancement. The setup we have is not the conventional setup you'll see on ignition circuits today. Mao ni sya ang fix the problema sa ignition system ug mao pud ni ang fix aron di ma pudpud ang imong distributor contacts ug dali. Ang stock ignition system design ang maka pudpud sa distributor contacts, ang among gibuhat mao ang mag prevent ana ug didto nalang sa spark plug ang spark. Kabantay pud ko sa mga enhancement sa uban on the secondary winding including plasma spark pero ang spark plug electrodes ang mahilis ug dali.
Usa ra gyud ang problema sa setup namo, wala nay balik balik nga problema nga ignition related like rough idle or patay patay ang andar. In other words, lesser income na ang mekaniko kay dugay na maguba or magproblema ang sakyanan.
Naay panultihon sa mga mekaniko, 95% sa problema sa sakyanan is ignition system related problem, mao ni nga project ang tubag namo ana nga problema.
Similar Threads |
|