wala nalang ko mo mind sa termination fee. kapoy na balhin. basta naay internet.
simple rana mga bro, sigi mo tawag ila customer hotline, nya undang mo sa globe.. ayaw bayri inyo last bill. tanawa after a couple of months manawag na ilang attorney manghadlok nga i kiha mo. baliki dayon sa ilang sirbisyo nga wai ayo... awa mong minghoy na sila hhahaahahaha
amo pinaka best move gi buhat is ning balhin mi. after that gamay nalang kaau frustrations. haha
unsa mn jd pinaka nindot nga isp diri cebu?.specifically dri sa mandaue...
smartbro, globe, pldt??
sus.. daghan gyud diay nagproblema sa globe sah?.. ako pud sa una.. cge na lang ko panawag sa ila hotline kay cge down ang service.. kung wala ko nakig storya ug supervisor kay wala gyud natarong amo connection.. lisod man diri sa liloan gud kay walay lain ISP available.. tsk tsk...
hahay, my nightmares started when i switched to globe
ni purchase kog globe sim kay para pang internet nko kay feel nko hinay ang smart
shoks, nahagbong na dili na nuon ko naka konek nuon
i made 7 calls na... and even one rep argued with me to delete my smart profile
hahay!!! lamiiiiiiiiiiiiiiiii ju d kaayo sila doh!
for me 1st time ko pata-ud ug globe so far dili ko satisfied sa ila connection maybe next year pa putol naku ni.. sakto si hot ice dli na malikayan naa downtime
ngano wa pa man mo action ang mga tawo sama sa una sa ISACOM,
Bati gyud ang globe services, bisag asa,
Similar Threads |
|