Page 3 of 24 FirstFirst 12345613 ... LastLast

Default Re: anyone heard of supportsave call center!?

amen sad...

i was just defending someone i know..kay the way nga ni respond ka with the quote pa, it seems like you are insinuating something...by the way umpa lumpa is now working in one of the big call centers her in cebu..anyways...tinuod jud na its better to work in a not so big company than not to have work at all..agree jud ko ana...and before ka mo quote and reply try na mag reply ka in away na dili offensive sad..coz you do not know the person you're dealign with...no offense ha...kay dili man ko call person..banker man ko...

payter suwayan nakog apply sa supportsave.. ok rani ug dili kaayo fluent ug english hasta accent..??

Quote Originally Posted by juzz_me
    F.Y.I. ako gikan ko sa CVG customer service account and karon naa ko sa SupportSave as technical support.. kanang level akong gipasabot is the non-technical account. Mao na niingon ko ug level, i know what im saying dili ko mosulti ana kung wala ko kabalo sa akong giyawyaw and besides 60 mi kabuok nag apply sa tech. account 2 rami ang nadawat sa among batch... so mao na nga ayaw ninyo matamataha.. kay wala mo kabalo! LOL..
    murag kaila man ko nimo..:mrgreen:

Quote Originally Posted by digitalsuperman
    murag kaila man ko nimo..:mrgreen:
    lol..sure ka bro? asa man namo imong nailhan? daghan baya mi na owners ani..ahahahhaa

Quote Originally Posted by baning
    i was just defending someone i know..kay the way nga ni respond ka with the quote pa, it seems like you are insinuating something...by the way umpa lumpa is now working in one of the big call centers her in cebu..anyways...tinuod jud na its better to work in a not so big company than not to have work at all..agree jud ko ana...and before ka mo quote and reply try na mag reply ka in away na dili offensive sad..coz you do not know the person you're dealign with...no offense ha...kay dili man ko call person..banker man ko...
    well, basta i know that im not impacting anything on that statement...depende rana kinsay paranoid...and based from your statement also, do we need to take a look first and research for that person's life before ta mo express sa ato idea? i thought istoraya is an open forum...

Quote Originally Posted by KABAW
    payter suwayan nakog apply sa supportsave.. ok rani ug dili kaayo fluent ug english hasta accent..??
    naa may mga graphic designer, programmers, website developer and researchers so dili kaayo needed na fluent ka ug english in that area

Amen :mrgreen:

Although, you need to be CREATIVE enough to be accepted in graphic designer/wesite developer.

kanang researcher ... mag unsa mana?

Quote Originally Posted by SQUiDnine
    kanang researcher ... mag unsa mana?
    RESEARCH!

As in Company profiles.. etc. etc. etc... I think parehas ra siguro sa Western Watts :mrgreen:

11.    Advertisement

Page 3 of 24 FirstFirst 12345613 ... LastLast