much better unta if form base and secure ang ilang site para pas pas. No use kung mag online then manual diay gihapon ang pag sort sa request

much better unta if form base and secure ang ilang site para pas pas. No use kung mag online then manual diay gihapon ang pag sort sa request

i will pity those who are in the travel agency.. dako na sa ila income ang passport processing gud

sakto pud ka that the bad side pud if ma dayon ang online na form base kay naa gyud agency na mag close or mo hinay ang kitaOriginally Posted by slipstik
Mao ni ang usa sa mga apan basta government agency, tapolan kaayo sila mo reply dayon sa emails. Dapat naa sila i-assign usa ka tawo nga walay lain buhat kundi mo check sa mga e-mail para sa appointments para madali.Originally Posted by NiceNice
4 days najud wala pa gihapoy reply o maski conformation nalang nga na dawat akong email. Didto pud me gahapon ingun lang ta sa guard nga basta renewal online ra jud para appointment.
Ingun pajud nga guard basin next week pa sila maka reply then another one week sa schedule ( appointment) then 20 days para ma release.
Mas dali mantong sa una no-on kay mahuman pa dayon. Puros mani way ayo ilang style oi. Kita ramay gi lisod lisod ani.

sakto jud ka bai! tungod sad hinuon sa kadaghan pa process og passport..hm mas maayu pa kanang deretso NSO hotline 737-1111 mas dali and effective pa. Lisud kaayu nang online sa NSO bai..so i think the same problem na sa passport processing sa DFAOriginally Posted by sum12luvme
Originally Posted by NiceNice
Bro unsaon pag contck anang NSO hotline bro?
Naa advantage pro naa sad disadvantage... basin mo daghan ang ilad ani
problema gyud ng dako bro kon dili ma dial ng ilang hotline..Originally Posted by NiceNice

i agree.... way ayo....Originally Posted by godsaint
Similar Threads |
|