Naa koy na suki sa danao xa ng supply sa ako tail light assembly ug valve body kaso wa naman xa ng reply sa ako text.
Then ako lower arm bushing ug ignition coil kay dadto sa aidan surplus sa singson village.
Ang kapitan autoparts kay namaligya pud ug pang honda fit nga parts kay naa may parts nga same sa honda city. New pajd, dili surplus. Ipa check nimo sa imo mekaniko then dad-a ang exact part dadto. In my case, akong brake rotor ug auxiliary fan motor ako napalit.
Watch out lang anang mga suppliers nga dili motaod kanang naa sa facebook kay dili ka kasigurado nga working ila baligya. Naka suway ko palit ana nila ug busina nga ribbon, wala ning gana kay putol na diay iyang connector. Wa nako nakapa refund kay wa man nako napataod dayon kay nghuwat ko sa day-off.
Condenser fan assembly - 1200 sa aidan.
250 pa replace dri shop kilid sa metropolis talamban
in case naay kapareha nakog issue nga na fix by replacing the condenser fan motor:
- ang aircon dili bugnaw (mosamot ka init) kung ng tambay lang ka sa traffic or ng stand-still lang kay wala ng tuyok ang fan
- inig on sa aircon kay mokurog lag kalit ang atubangan and naay murag hungaw nga sound sometimes madunggan
- ang voltage sa sakyanan kay ng hinay2x ug ubos (naa koy volt reader nga isaksak lang sa cig port)
- inig dayon ug stop kay mokurog ang sakyanan murag kamatyonon
Last edited by kitoy; 02-06-2019 at 09:47 AM.
Wa pjd ko naka pailis ug transmission support. Bago rako nagpa alignment.. Computerized na diri sa Basak Mandaue... Goodyear Aldo Services tag 400 ra... Unlike sa uban tag 900 na kapin... Labor nila ilis transmission mount kay tag 350 to 500...
Question lang... Unsa pinaka layu ninyu na landtrip gamit inyu honda fit?
Akoa jud murag consolacion kutob ra alcantara.. Hahaha... Wa pa pd ko kaagi transcentral.. Last naku saka sa Tops gud kay murag ni init maayu akong brakes pa naog balik sa JY, wa na hapit mupaak ang brakes.. Kasuway mu ana? Pero ang sayup nku ato is ga cge rku ug brake pd... Ever since ato, naka flushing nku sa brake fluid and so far ok paman akong front brakes... Naa pa sa 50%.. Ang likod ang dili pako sure pila nalang nabilin
Pareha ta boss nanimahog sunog ang area sa driver wheel pag abot nko sa may Gaas area tungod pud ato na time ako ra gipress ang brake mao ni overheat. Mao sa 2nd nako balik dadto kay if descent, tumban nako 3 seconds then buhi-an nko then tumban napud aron dili moinit ug mayo. Pero dili gyud ko mosaka ug super incline like tops or temple of lola kay makuyawan ko basin dili kakaya, moatras nya noon. Naka suway naman gud ko diri amoa nya wa nakayanang incline.
Naay dulhogon dra kanang inig abot gyud nimo sa balamban border pero kadjot ra then tangas ka. Dra nga downhill nanimaho akong brake/ligid. Then kung mopadayon ka padung balamban proper kadtong sa patag, naay area along the way nga pure downhill for a few kilometers. Pero ang west35 dili raman kuyaw pero wa pako nisud dra labay rko. Wala ra man hinoon problema sa fit ang entire journey.
OT: nakita na nako ang effectiveness sa change tranny oil. Taod2 jud ning effect. Dili na xa mokurog gikan stop, wala napud xa ni kurog sa incline sa amoa.
Nindot kaayu effect after change cvtf... If ni work na meaning dili pa kaayu worn out imo transmission.. Unlike sa uban.
Nag gather pku courage para musaka did2. Hehehe... Basin pailis sa ko ug brakes before ko musaka... Para sure.
Similar Threads |
|