1hr kapin ga tindog sa linya, perteng hinaya sa ila serbisyo. Way explanation, way queuing system sila.
1hr kapin ga tindog sa linya, perteng hinaya sa ila serbisyo. Way explanation, way queuing system sila.
ing-ana jud na usahay TS labi nag gamay ray teller nga nag serve. diha pd ko experience once nga sa bpi 1hr and 30 mins ang isa ka transaction. atleast naglingkod nuon kay number2x man ila style.
pagka sad bitaw aning DBO, gihimo mang polisher atong lubot anang ilang lingkoranan, pwede raman ta ug number cueing....wa may naka suggest...
Dapat daghan ilang teller, para maka adopt ang service nila if daghan kaau ang linya.
Klaro wala clay paki sa oras sa paglinya sa ilang customer.
Mao na ang dili nako ganahan sa isa ka company focus ra kaau cla sa ilang operations kaysa customer they lack compasion to their customer.
Sa ilahang tagline na We find ways wa gyud sila kita pamaagi na masulbad nah.
my experience with this bank is always the same.. whether naa daghan tao or wala hinay gyud ilang service/tellers...don't even know what the hell they are doing nga busy man kaayo sila tan-awon...but again, mao gyud ni akong nabantayan nila.
I haven't been to a BDO branch nga paspas mu lihok.
Naa ubang BDO nga daghang taw, naa pud wala. Dpende ra guro sa place. Dha sa BDO insular ai dali ra kaau, naa pud lingkoranan.
Similar Threads |
|