Kanang Talamban to Ayala maabtan kag 20 ka oras yawa cge kog ka late!
Kanang Talamban to Ayala maabtan kag 20 ka oras yawa cge kog ka late!
Dapat maghimo na ug freeway ang Cebu pero dapat limited access gyud..walay traffic lights, walay businesses with direct access to the highway. Pagtuo nako sa una, ingon ana ang SRP
Traffic situation here is so frustrating!, dungagan pa sa mga badlungon nga mga motorists. Anyway one way to solve this is to go as early as possible sa nasabutang oras. Most of the time I give an allowance of 1 to 2 hours.
its very frustrating. our local officials are incompetent. time and time again. ten years ago, car volume has been going up. yet, no new roads were constructed especially sa city areas. puro ra one-way implementation. puro ra flyover. karon worst na gyud.ato mga local officials dili proactive.
Ang car volume nato magkadako dyod ni ug samot. new roads are not the solution. Control over the car ownership is the problem. Daghan na kaau sakyanan. Uban kay tig 2 or more sakyanan. Uban kay walay ka parkingan, anha ra nuon sa side sa road. Dili na dyod maka dungag ug road sa sulod sa Cebu city kay huot na kaau. Mas viable solution dyod ang mass transport. So far, mga tao dili mu try sa MyBus as an alternative. Mahalan sila.
Pangadoy sa kadaghanan nato nga maka sakyanan so given na jud ni nga mo daghan ang mga sakyanan Labi pa nga daghan na Low down payment. So ato jud ning dawaTon nga kamatuOran. WaLa na tay ma hems aning atong mga daLan kay waLa mani gi foresee sa tong mga previous adimns. Di na jud ni basta2x mapadak.an og kung mapadak.an man gani, minimaL ra pud ang ma adjust.
Mass transpo? Yes this will heLp but theN again baLik napod sa akong unang gi suwat "Pangadoy sa kadaghanan nato nga maka sakyanan". Ako tig commute man jud ko. Makita jud nako ang voLume sa taw nga mag atang sa kadaLanan. And masS transpo for me wouLd mean a reaLLy big MasS transpo nga NaAy sakto nga scheduLe sa pag biyahe.
One of the ways nga ako nahunahunaAn kay ang pag encourage sa mga private businesses nga mag adjust sa working hours sa mga empliyado that way ma bahin ang traffic.
yaw na mo palit og cars, mag bicycle nalang ta.
I think this is applicable diri sa pinas nga mindset...
"A developed country is not a place where the poor have cars. It's where the rich use public transportation." - Gustavo Petro
ako nangadoy kog sakyanan pero not as a daily commute, i dont want to add to the problem... so i commute despite naa mi car wala nako gamita... i want to be part of the solutions... not problem...
Yes. Ang pag reguLate jud ang dapat gibuHat ani provided kibaw man atong mga city admins sa situation sa atong kadaLanan but Since waLa man jud ni nahitabo ang pag reguLate, aw maO na ni ron. Eheheh
As what the previous posters said, diLi naLang pud ta mag dugang2x sa probLema. Mas maypa mag comMute / bike / hitch / absent. Eheheh
Similar Threads |
|