Page 44 of 46 FirstFirst ... 34414243444546 LastLast
Results 431 to 440 of 453
  1. #431

    Quote Originally Posted by wellmango View Post
    nice bro, pag human gyud nako sa IAU wala gyud ko naka trabaho sa ato field , kai nag manage sa business , more on diesel engine ako pirmi ma kamkam,
    kung iapply nimo ang pang aviation nga discipline og quality sa trabaho ana imong business, sureball gyud nga moasenso. kanang basic lang ganing strikto kaayo nga gitudlo nato nga pag organize sa tools and equipment og pagmaintain sa kalimpyo sa workplace, kung iapply na sa imong shop, daghan gyud ang mga kliyente nga magbalik2 og paservice.

  2. #432
    Elite Member boyq's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    Male
    Posts
    1,367
    Okay na. Nvm
    Last edited by boyq; 05-28-2016 at 02:02 PM.

  3. #433

    Default study now pay later in becoming a pilot, naa?

    mga bai naa ba study now pay later sa pag pilot? nindot unta if naa ni nga opportunity.

  4. #434
    Quote Originally Posted by rielreal View Post
    mga bai naa ba study now pay later sa pag pilot? nindot unta if naa ni nga opportunity.
    murag wala man guru na bro kai bisag sa amo is pwedi ra ang balance nig after 3 months na bayran

  5. #435
    Quote Originally Posted by wellmango View Post
    murag wala man guru na bro kai bisag sa amo is pwedi ra ang balance nig after 3 months na bayran
    salamat bro sa pag tubag...asa ng "amo" na gi refer nimo boss? kanang sa pagka private pilot alone, pila kaha andamon ana?.. ECE ko and nag work nko in line sa ako profession...but I have always been fascinated with planes and the idea of flying it.. unsa man steps sa pagkab-ot ani nga damgo mga sir ug maam?

  6. #436
    Quote Originally Posted by rielreal View Post
    salamat bro sa pag tubag...asa ng "amo" na gi refer nimo boss? kanang sa pagka private pilot alone, pila kaha andamon ana?.. ECE ko and nag work nko in line sa ako profession...but I have always been fascinated with planes and the idea of flying it.. unsa man steps sa pagkab-ot ani nga damgo mga sir ug maam?
    taga IAU ko bai, AMT ko didto sauna sa pgka hibaw nako mga 300k kapin man guru to or mag 300k ba basta naa rato ana bai, first is PPL pka ana

  7. #437
    Quote Originally Posted by rielreal View Post
    mga bai naa ba study now pay later sa pag pilot? nindot unta if naa ni nga opportunity.
    Not sure of the current schemes flight schools are implementing. Pero you can just inquire sa mga schools sa General Aviation Area sa airport.

  8. #438
    hi capt kita ra duha diri? asa na ang uban?? hehehh

  9. #439
    Quote Originally Posted by rielreal View Post
    salamat bro sa pag tubag...asa ng "amo" na gi refer nimo boss? kanang sa pagka private pilot alone, pila kaha andamon ana?.. ECE ko and nag work nko in line sa ako profession...but I have always been fascinated with planes and the idea of flying it.. unsa man steps sa pagkab-ot ani nga damgo mga sir ug maam?
    Akong Flight Instructor sauna kay Electrical Engineer ang trabaho before siya nahimong piloto. Di man na mag matter kung unsay profession nimo. Advantage gani nuon kung naa kay separate career kay just in case nga dili ka mapiloto, naa pa kay "plan B" or kung sa imong case, "back to base" career. Katong around 300k nga giingon ni wellmango, sakto to nga approximation. Ang first step nimo ani kay mosign up ka og lessons sa flight school. Ila dayon ifacilitate imong license processing while at the same time moagi sad kag medical exam para sa imong airman's medical certificate. While nagprocess na ang papers and kung nakabayad na ka sa mga fees sa school, pwede na ka magstart sa imong Ground School. Kung ok na imong Student Pilot's License (SPL) and medical plus kung nakahuman na ka sa required subjects sa Ground School, pwede na ka makasugod og lupad. After nimo mahuman tanang subjects sa Ground School, naa kay exam ana. After some hours of instructional flying, hatagan sad kag pre solo exam sa imong instructor. If pasar ka sa pre solo, irelease na ka sa instructor nimo para sa imong first solo flight. Mao ni ang pinaka memorable time nimo as a pilot. After sa imong first solo, magbuild na ka og hours ana para mafulfill ang 40hrs nga requirement para sa Private Pilot License. Usually cross country flights na ni hangtod maabot kag 40hrs then mag exam na sad ka and icheckride ka ana kuyog ang CAAP check pilot nga mo assess nimo. Kung pasar ka, Private Pilot na ka.

  10. #440
    any EASA part 66 holder here?

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. Replies: 3
    Last Post: 01-30-2012, 09:20 AM
  2. Replies: 0
    Last Post: 10-16-2011, 04:00 PM
  3. AION (Infi, Gamez, Endless).. ari ta mga bai.. :D
    By jewicked in forum Video Games
    Replies: 17
    Last Post: 08-22-2011, 12:58 PM
  4. Replies: 9
    Last Post: 10-15-2008, 10:13 PM
  5. Replies: 20
    Last Post: 08-01-2008, 07:10 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top