Sa karon panahona ba, daghan naman jud kaayo og BPO diri sa Cebu. Normal na ba na nga ang usa ka trainee kay more than 10 na kabook Call Center Company na agihan, kasagaran karon nga kauban nako sa training kay tag 18 na ka company...
Sa karon panahona ba, daghan naman jud kaayo og BPO diri sa Cebu. Normal na ba na nga ang usa ka trainee kay more than 10 na kabook Call Center Company na agihan, kasagaran karon nga kauban nako sa training kay tag 18 na ka company...
depende yan sa agent and depende rin sa company.
why sa agent? simple, yung attitude. may mga agent na nangangati mga daliri sign ng bagong contract in just after a few weeks of working. may iba na kaka-salary pa lang, dismayado na sa salary, awol dayon. naa pud mga agent na nanarbaho lang sa company tungod sa uyab nya naa pud didto, then if magbuwag na, buwag pud sa company. yung iba, career change kuno rason nga muhawa, yung iba health reason.
sa company kasi there are bpo na project based, after ng project, goodbye na. then may mga company na strict kaayo, if di kapasar sa training, kick out dayon.. some of course, metrics based na.
Looking from the company's perspective di na normal na daghan ug company ang na agi.an sa agent. It means that the agent may not be loyal, and may become a liability.
accepted na sa mga BPO na gamay ra ang loyal. all they are after is to fill in the seats required by the client.
If ang kwarta ra ang gi apas, aw normal ra na. And what I mean by kwarta is ang ka dako sa sweldo ang gi pangita, wala mag huna-huna kung unsa nga klase ang trabaho, if ganahan ba sila or dili.
I've been in the BPO industry since 2003 (Western Wats) so far ang current company nako is my 4th company. While uban diha 2-3 years pa lang naka 5 na ka companies na agian.
It's not all about the money, if you love your work the money comes next. Ayaw lang sad mo intawn ug palabi sa inyong life style. Don't go broke trying to look rich.
in my case, it's different. I am now on my 3rd Company without even resigning. LOL.
Similar Threads |
|