
Originally Posted by
Manta Rye
i agree with you...walay gabawal nga tirahan ug compressor during change oil pero dili pud na xa suggested na buhaton and besides wala na xa sa standard procedure sa pag change oil.
high pressure ang hangin sa compressor so it can have effect sa internal parts and naa pay possibility nga musuksuk ug samot ang mga gagmay nga dirt nahabilin gikan sa pagdrain sa oil. so sa pagintroduce na sa new oil dili nato mulutaw sa oil kay napasok na. this will create problem in the long run. and dako pud possibility nga you are introducing external dirt inside or introducing water kay let's face the fact that compressor drier is not really reliable. this will also create problem in the long run.
so ako i just let it drain. i don't do flushing or compressor. I just clean the thread of the drain plug and hole from dirt by wiping it off. and another tip during change oil is to make sure the engine is not cold. cold engine means cold oil. and kabalo ta ang mantika matulog so mas lisud idrain ang oil if natulog. and dako change nga ang mga hugaw namilit sa engine nig drain instead sa oil. so ang oil nga nigawas sa imo engine hugaw gani dapat ta malipay kay mao nay pasabot nga nifunction jud xa. aside as a lubricant, ang oil pud ang mulimpyu sa engine ug iya daghon ang hygaw nig chage oil nato
Para nako cold engine ang maayo mag change oil. Dilikado maloose tread ang crankcase sa drain bolt basta init pa ang makina. Dili nana matug ang engine oil karon tungod sa Multigrade nga oil. Nipis ang viscosity kung bugnaw ug mobaga kung init na.