mga boss knsay naay wala gigamit dra nga orig CB110 front disc brake rotor nga walay issue kay akong paliton kay nabawg akong disc pagka bangga nako
Kung imong ibasi sa manual, every 4,000kms or 6 months (whichever comes first) after break-in period. Pero magdepende ra gihapon sa klasi nga oil imong gigamit naay uban oil dili jud kaabot ug 4,000kms dili na smooth ang shifting sa gears.
Ang battery kung ma drain tubili lang ug distilled water, mapalit na nimo sa mga gasoline station.
Usually every 4k mileage ko mag change oil kay everyday man ko gamit sa motor. Ang kanang 4k mileage murag stretched na gani kaayu na sa iyang normal viscosity sa oil.
Ang battery ma drain gyud na bisan cgehan pa og karga sa alternator (ex. sa cars). Tungod kay ang mga cells(proton and electron) ana, in-time, ma wag tangan og charges. Para dugay ma drain imo battery... Ayaw cgehe og buwad sa init imong motor.
Kay ang init sa adlaw kusog maka pa drain sa cells. Naa man gud nay working temperature imong battery, mamatay na siya og dali if na subra an og buwad sa init.
Mura gud og tao e buwad nimo sa udtong totok, di ba ma ughan.![]()
Ang ako lang brad kay ang bearing sulod sa connecting rod og journal. Naa na siyay bangag nga adto mag tapok ang oil para ma lubricate ang bearing. Ma sudlan rana og oil enig lubag na niya enig ignition.....
Pero pede ra gud na tirahan ninyo, wala may ga ingon dili gyud. Ako a lang ni nga paagi. Naa man gud ni sa among internal combustion engine topic sa marine engineering. Same raman ang principles gi gamit sa halos tanan makina.
Re: Battery, ang stock pani nga Yuasa battery ako gamit karon. Gi charge nako, nibalik naman siya sa iyang kadtong murag bag-o pa.
Maintenance Free man ni siya, so wala siya atong mga tang2x nga takob. Pero basin madala ra ni ug ligwat2x.
Nabasahan pud nako about sa battery is VRLA or AGM ni siya. then nakabutang pa gyud sa manual sa Yuasa nga Never gyud daw ablihan ni siya kay I think lahi ug engineering ang Absorbed Glass Mat nga battery.
Also, nabantayan nako nga mas dali na nua ma drain nag battery basta ting-uwan labi na atong last month. Didto siya nag sugod ug hinay na ug cranking, pag charge nako balik, naulian man.
Sige na gyud ko calibrate aning Carb niya, from time to time mo backfire man gihapon although dili na parehas sa una.
Unsay solution ani? sigehan pa nako ug adjust gyud? Periodic ang akong cleaning sa Sparkplug, then new na pud ni nga sparkplug ako gamit. Limpyo pud ang iyang carbs kay ako man paawasan sa bottom.
Murag naa na diha ang akong settings karon sa carb bro. Mo backfire gihapon siya pero once or twice ra tingale in a week. Unya dili na parehas sa una.
Ang imoha wala na gyuy backfire bisan usa? Ask lang ko kung ingon ani ba gyud ni siya/
Battery drive ba gihapon ning motora bro?
Similar Threads |
|