Page 88 of 91 FirstFirst ... 78858687888990 ... LastLast
Results 871 to 880 of 905
  1. #871
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908

    Quote Originally Posted by Blade622 View Post
    Mga masters naa koy moto r155 zongshen, posible ba nga ang block sa xlr200 and all its internals ma transfer sa kani nga motor? Di nako ganahan ibalhin ang case kay mag change engine blah blahblah nasad ta sa papers.
    I overhaul pa nuon ning xlr engine kay dugay na wa nidagan and gipangtaya na ang chassis ug naay buak plus gi kitkit na sa ilaga ang wirings mao ni prefer ko to use the engine nalang.
    Salamat
    Your Moto-R 155 is a water cooled engine, I dont think it will fit because of the stud bolt setting, it will fit but it will require a hyper mod base plate just to let seat the XR200 block and a custom size connecting rod to have a perfect TDC piston in short pwede pero pirting daku-a ug gasto


  2. #872
    Quote Originally Posted by KH0UJ View Post
    Di gyud ko katubag ana accurately bro unless ako mismo mucheck, that`s the time nga maka pinpoint ko accurately kung asa ni grounded, sometimes I check it with a double multimeter method, (Advanced Mode) mas dali nako ma pinpoint kung ana nga paagi.
    gi check na akong xlr200 kung grounded ba.. so war wala kunoy grounded.. init jud kuno na ang regulator sa xr200.. sa akong observation sa iyang kainiton ky dili ka kahold sa regulator for 10 seconds guro sa iyang kainiton.. akong amigo naa siya regulator sa iya xr200 replacement medyo dakuon nga regulator nya gi testing sa sakong motor ky sakto ra ang kainiton sa regulator... pero kato akong napalit nga regulator nga tag 700 ra ky grabi jud sya mo init pero ingon akong mechaniko nga wala daw grounded sa electrical sa ako motor... sa mga naay xr200 nga ang regulator ky stock pa..

    sa mga naay xr200 nga stock pa ang regulator please share kung unsa kainit ang inyo regulator plss..

  3. #873
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by youveseenthebutcher View Post
    gi check na akong xlr200 kung grounded ba.. so war wala kunoy grounded.. init jud kuno na ang regulator sa xr200.. sa akong observation sa iyang kainiton ky dili ka kahold sa regulator for 10 seconds guro sa iyang kainiton.. akong amigo naa siya regulator sa iya xr200 replacement medyo dakuon nga regulator nya gi testing sa sakong motor ky sakto ra ang kainiton sa regulator... pero kato akong napalit nga regulator nga tag 700 ra ky grabi jud sya mo init pero ingon akong mechaniko nga wala daw grounded sa electrical sa ako motor... sa mga naay xr200 nga ang regulator ky stock pa..

    sa mga naay xr200 nga stock pa ang regulator please share kung unsa kainit ang inyo regulator plss..
    Mao ba bro? then I guess it`s time for you to change that, ayaw huwata nga mushort na sa kainit kay if that happens ang imo na sang stator windings ang masunog, three phase man gud nang XR200, so pang three phase sad ang i-ilis ana, basin kato nang pang single phase kay gamay ang size sa regulator...


  4. #874
    Quote Originally Posted by KH0UJ View Post
    Mao ba bro? then I guess it`s time for you to change that, ayaw huwata nga mushort na sa kainit kay if that happens ang imo na sang stator windings ang masunog, three phase man gud nang XR200, so pang three phase sad ang i-ilis ana, basin kato nang pang single phase kay gamay ang size sa regulator...

    atay bag-o para nako napalit sa new star ang regulator nga tag 700.. unsa may maayo e replacement bisag dili lang OEM ky pwerting mahala sa OEM... ingon man sad to ang sales man didto nga pang xlr/xr 200 daw to nga regulator.. pero ok man iyang charging ky ako gi testeran 13.8 to 14 volts man ang hatag.. naa sad diay ko pangutana sir khouj, kanang gikan sa stator nga tulo ka wire ky ok rana sila magka bali-bali kung mag modify ta ug lain nga regulator? sa akong pagsabot sa 3phase alternator ky naa man gud na siyay phase sequence like ABC.. wala ko kabalo kung wye or delta ba nga alternator sa motor pero sure ko nga delta jud na siya ky kung wye naa man to nutral line nga mahimo na ug 4 wires

  5. #875
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by youveseenthebutcher View Post
    atay bag-o para nako napalit sa new star ang regulator nga tag 700.. unsa may maayo e replacement bisag dili lang OEM ky pwerting mahala sa OEM... ingon man sad to ang sales man didto nga pang xlr/xr 200 daw to nga regulator.. pero ok man iyang charging ky ako gi testeran 13.8 to 14 volts man ang hatag.. naa sad diay ko pangutana sir khouj, kanang gikan sa stator nga tulo ka wire ky ok rana sila magka bali-bali kung mag modify ta ug lain nga regulator? sa akong pagsabot sa 3phase alternator ky naa man gud na siyay phase sequence like ABC.. wala ko kabalo kung wye or delta ba nga alternator sa motor pero sure ko nga delta jud na siya ky kung wye naa man to nutral line nga mahimo na ug 4 wires
    Walay phase sequence ang alternator bro, not like AC electric motors nga mabali ang tuyok kung mabali, according to the diagram it`s a "Y" connection but no neutral kay alternator man di man electric motor, and it`s powered by fixed magnets, not like E. motors nga rotor ra, the windings are energized to rotate the rotor, ang fixed magnet alternator is gi magnetized ang winding to "produce" electric current, in short pwede ra magkabale bale nang 3 ka wire bro hehehe

  6. #876
    Naka hinumdon nako.. sa transformer 3phase banking man diay to gamit kaayo ang neutral line.. haha computing sa generator ky line to line man diay.. naa gihapon phase sequence ang alternator bro oi wala lang gi tagging sa motor ky ang motor walay load nga electric motor nga nag need sa phase sequence para dili ma reverse ang tuyok hehehe mostly load sa motor ky single phase raman like mga suga ra... thanks bro.. tungod aning motor nako nakat-on nion ko ug power distribution... hahah prime mover (head) to alternator (generator) to transformer (regulator) then to loads (suga)...

  7. #877
    Mga boss. Mangutana ko about sa akong xr basta gikan sa tambay inig pa andar naku naay mag taguktok sa makina ma fee jud naku gikan sa foot pig hangto sa handlebar ang taguktok pero idagan na naku sa kadugayan mawala naman pud. Makuyawan lang ko naay madaot. Salamat sa makatambag.

  8. #878
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by edgar_cruz20 View Post
    Mga boss. Mangutana ko about sa akong xr basta gikan sa tambay inig pa andar naku naay mag taguktok sa makina ma fee jud naku gikan sa foot pig hangto sa handlebar ang taguktok pero idagan na naku sa kadugayan mawala naman pud. Makuyawan lang ko naay madaot. Salamat sa makatambag.
    Chain tensioner toser, weak na ang coil spring sa sulod, di na kaayo kaduso sa timing chain ang resulta tukutukutukuk inig bag-ong andar ang makina, pwede pa na pahugtan pero kanang kama-o mu bungkag ana kay technical na gamay inig balik assemble or paliti ug bag-o kung di na nimo asekasuhon maghinay hinay na ug ka-on sa kilid sa imong block tungod kay maglabtik labtik ang imong timing chain hantud mabuslot imong block sa kilid nya mag leaking na dayon ug oil sa kilid nga parte...


  9. #879
    Hi Masters. Naa lang ko question regarding sa ako XLR '00model.

    1.)Naa times na ako pakalitan ug hatag gasolina ang makina naa "tok" na sound ma produce dayun mamatay ang engine.
    2.)Usahay mahitabo ni kanang idle ko, tapos inig primera nako, hatag ko gamay gas while release sa clutch mo "tok" siya derecho patay engine. Ang "tok" na sound murag metal ni hit ug metal.
    3.)Mahitabo sad ni kanang nagdagan ko, tapos kumot ko sa clutch, then inig hatag nako gas while releasing sa clutch, mo "tok" sad. Specially, 4th gear tapos duwa2 lang sa clutch while ga rev, murag di kadaog ang gear kay 4th gear pero hinay ang dagan.

    ang "tok" sound murag metal hitting metal inside the engine.

    Any thoughts? Thanks in advance.

  10. #880
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by Edifier View Post
    Hi Masters. Naa lang ko question regarding sa ako XLR '00model.

    1.)Naa times na ako pakalitan ug hatag gasolina ang makina naa "tok" na sound ma produce dayun mamatay ang engine.
    2.)Usahay mahitabo ni kanang idle ko, tapos inig primera nako, hatag ko gamay gas while release sa clutch mo "tok" siya derecho patay engine. Ang "tok" na sound murag metal ni hit ug metal.
    3.)Mahitabo sad ni kanang nagdagan ko, tapos kumot ko sa clutch, then inig hatag nako gas while releasing sa clutch, mo "tok" sad. Specially, 4th gear tapos duwa2 lang sa clutch while ga rev, murag di kadaog ang gear kay 4th gear pero hinay ang dagan.

    ang "tok" sound murag metal hitting metal inside the engine.

    Any thoughts? Thanks in advance.
    hehe overhaul your carb bro mawala na, actually kung kuha-on na nimo ang filter airbox diha na nimo maklaro nga backfire di-ay na sa intake, nya regap also your cams kay mu hugot na ang gap sa imong intake valve that results to a partially opened intake valve, ang ako-a kay cone air filter na man usahay kung hugaw na akong carb maka dungog ko ug murag mu atsi ang intake, that`s the time nga ako na sang tune upon ang makina...

  11.    Advertisement

Page 88 of 91 FirstFirst ... 78858687888990 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 2958
    Last Post: 06-04-2020, 11:36 PM
  2. Honda Wave 125 owners..post your rides here..!!
    By ramietotz86 in forum Motorcycles
    Replies: 19
    Last Post: 12-29-2013, 12:56 PM
  3. muffler for honda xr 200
    By dongkiks in forum Motorcycles
    Replies: 6
    Last Post: 12-11-2013, 09:35 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top