Applicable kaayo ang BRT but need gyud road widening at the current state. Pwede man gud maghimo ug elevated way for BRT, instead of train bus gamiton.
ang problem man gud ani kung elevated na mas expensive; kanang mga existing flyover etc mo conflict sa implementation; bayad pa ka air rights on private properties maypa gipalit nalang ang yuta for road widening.
Mas maayo pa siguro mag subway. ma plan gyud tarong ang mga routes ug mas shorten pa but again it is very costly... for now sa chaeper solution sa ta hehehe.
- - - Updated - - -
basin i.salvage hinuon ni Duterte si Lacson![]()
BusinessWorld | Nearly 200 buses tapped for Cebu BRT fleet
Mas mauna pa siguro tas Davao ... gamay nalang kulang ma implement naning BRT ...
naa bay comparative study na ani or any similar projects nga gi compare ang costs skyway/elevated highway vs. road widening vs. subway?
i mean, at first glance cheaper gyud ang widening lang pero like sa case sa cebu, dako2x man gihapon ma gasto sa rights og pamalit sa yuta plus dugay pa kaayo ang litigation og uban pang legal matters which also adds up to the cost...
while subway, diba daghan naman TBM's ron? dili naman siguro inana gyud ka mahal compared to like 20 or 30 years ago...
~$45M raman diay so around 2B pesoses... kaya ra nang Napoles...pastilan, kung wah pa gi kurakot ang mga kwarta, naa na unta tay mga subways ron...
How much does a tunnel boring machine cost? - Quora
Last edited by bim27142; 03-20-2015 at 02:22 PM.
Bay dili man ingon ana ang planu sa BRT sa cebu.. ang BRT passage way kay tupad raman sa MAINROAD. mu occupy ug dako na space mao wala lng japon pulos. kung ang passage way sa BRT himoon nalang mainroad unya mag MRT. LRT nlng nga muagi ug TUNNEL and ELEVATED Passage mas maayu pa.
unya sa imung gi mention na "MAHAL" mao nang walay asenso ang Pilipinas kay ang buhatong solosyon sa PROBLEMA is TEMPORARY SOLUTIONS raman. mas maayu pag kausahon na MAHAL pero PERMANENT SOLUTION man sad.
Kita PIlipino hilig ug TEMPORARY SOLUTIONS kay tungod gusto naay projects pirmi para naay ma KURAKOT. or Diha lng ba jud kutob atong PAMINSAR sa TEMPORARY.... why not THINK of a SOLUTIONS that will last DECADES para dili na mag balik balik sa same na PROBLEMA
agree ko nimu ane boss ..
Para naku bahala na og dako og gasto basta khbw pd ka nga pang long term solution jd ang nabuhat.
Parehas rana sa mopalit tag sapatos nga tag 500 sa kilid2x. nga dili ma abtan og pila katuig nimung gamit maguba na. resulta palit na pd kag bag o. Kysa mupalit kag tag 3k nga sapatos ma abtan mn pd og pila katuig nimung ginamit. Kung kamoy pa pilion adto mo sa cge mog palit og bag o nga kadali ra kaayo nimung gamiton maguba na. or adto mo sa ka isa ra ang gasto pero mapuslan pd og taas nga panahon?
nag storya na ta ug lrt brt ur mrt for cebu, wa pa man gani kabarog ang ccmc maski kabilya man lang.
i.research lang nako ang comparative study kung kalugar me hehehe.
True kaya ra ang TBM cost, ang problem man gud dire sa Pinas tanan govt construction ipa bidding sa private sector instead mo-invest/maintain sila ng mga construction equipments, TBM, road construction machinery etc. unlike to other countries. Mao tanan projects dire are expensive.
Kung mag-subway dire expensive gyud mahulog siya "per kilometer of tunnel" ang pricing, kay mo.profit pa man ang private sectorand then naa pud siguro "Underground rights" bayron gihapon sa govt.
Though kailangan gyud studyhon ang Tunneling kay there are places dili sayon i-tunnel esp heavily built ang infrastructure above ground.
- - - Updated - - -
Wa man ko niingon mao na ang implementation sa BRT sa Cebu... read about the BRT thread dire that I participated.
Ikaw ra man nag-insist na gamay ang road mao need gyud elevated na MRT/LRT, Im telling you instead elevated rail for rolling stock/train.. why not elevated highway for BRT mas cheaper solution, it doesnt need electricity and no need to buy P80M per coach
This is more on wise choice.. daghan PROBLEMS ang MRT/LRT sa Manila kanus-a man tawon na nahimo SOLUTION ? While ang BRT system have more success on other countries and it can transport more people than trains.
The problem sa imong arguments is gi-label man nimo TEMPORARY SOLUTION ang BRTthe same ra man ang MRT/LRT sa elevated BRT but more cheaper.
Ang BRT system doesnt last a decade ? Is that what you are saying ?
naglalis naman hinuon mo ug mrt, lrt, brt...nilihis naman sa topic..lol
Similar Threads |
|