Basin na provoke ang driver ato
mao naka beast mode hehehe
I think sa guide book from LTO, Bai Kit. then training pud namo sa una with subsidiary sa SMC mao sad na gitudlo sa among instructor. pwede lang jud motabok sa pikas lane if grabe ang traffic sa unhan og clear ang sa pikas lane, worst case... but now gi abuse naman ni...
sayup to ang driver kay sa flyover cxa ni agi. pwede raman gyud maka counterflow ang mga emergency vehicles kung naa emergency.
ang majority pod sa mga drivers sa ordinary vehicles di gyud magpadaplin kung naay mga emergency vehicles.
I see, well let me guess.. Dghan sa Emergency Vehicle drivers wala kabalo sa saktong buhaton kun naa sa public road.![]()
Bantog ra dunay nag bangga sa SRP last year nga awto ug ambulansya gkan probinsya...
Btw bossing in relation anang ambulansya ug uban pang emergency vehicle or whatever the term is tinood dili na sila muhonong let's say kun makasaghid ug sakyanan or taw?
Also this is a good to know info para nako nga usa ka bag-ong driver.
THIS! Akong tito kay ambulance driver, not here though pero sa states, I dunno pero Im sure if naa difference dili dyud dako kaau. In their training, gi advise-an dyud na sila nga in case makasanghid sila og sakyanan or maka damage property, take note, PROPERTY, they are allowed to continue and not mind, theyll juz radio it in kung unsa nahitabo para at least naa log, now in the case of naka aksidente og tawo or they themselves na involve sa accident on their way to deliver a patient, mao na na nga mohunong sila to assess the situation. But if there was no direct physical damage to another human, like nakalayat ang tawo out of the way, mupadayon lang gihapon na sila. And yes, they have the right to not follow the traffic rules since saving a life negates that, juz like when mag hazard ka.
Similar Threads |
|