@khouj:
Bro, na-limpyohan na jud ang entire throttle body including the IAC valve. After nalimpyohan, nawala ang
P0113 - Intake Air Temperature issue. After pila ka hours ug pinangita sa source sa
P2009 error code, natultolan jud namo. It happens to be this one, on the right with the red box (see pic). naputol or gituyo ba kaha ni ug putol ang wire sa taga surplusan, l'll explain below.
Among gisumpay ang putol nga wire and nawala ang tanang error codes and so does the Check Engine Light. Pero ang nahitabo karon ky naay lain nga tingog sa makina (clunking sound) or somewhere ba kaha ni sa intake manifold. Kung akong i-disconnect ni nga part, hilom ra jud kaayo ang makina.
Akong questions ky:
1. Unsa ni nga parts ang duha. Lain-lain man ang term gitawag ani when I searched for it sa web. Not sure ko if EGR ni or Vacuum Solenoid Valve, etc... They are identical and unsa ilang role sa engine? Part number: 1S7G-9J559-BA / L801 46672 3308
2. Unsay effect ani sa engine if i-connect ra ni nako ang defective piece... unsa pod ang effect kung i-disconnect nako?
3. Nakabantay ko nga ang top portion ani ky ma-rotate... adjustment knob ba ni nga possible makawala sa clunking sound?
4. Worst case scenario: Pwede ba ni nako malimpyohan to miraculously fix its clunking sound? How?
Thanks bro... medyo ubay2x jud akong questions.