Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 21
  1. #11

    Quote Originally Posted by KH0UJ View Post
    unsa ni imong unit sir? carb pa ni? or EFI na?
    efi na boss.

  2. #12
    @kentoy0224
    naa sdko unit ingun ani boss.. nka suway sdko na pawong lang ug kalit.. pero worse to ako ky ubos kaaayo ug idle.. 500 then inig off/on sa compressor.. mamatay.. tsk3x... ng leaking na diay ang oil sa distributor...

  3. #13
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by kentoy0224 View Post
    efi na boss.
    so kung EFI na na it`s either FITV(fast idle thermo valve) ninyo puro na stuck up or leak back EGR (exhaust gas recirculation) valve, kay inig ka init na man na mu leak back, duda pud ko wa pa ni na condemn ninyo ang oil pan breather ug top cover breather routing to the intake manifold...

    Quote Originally Posted by jonz View Post
    @kentoy0224
    naa sdko unit ingun ani boss.. nka suway sdko na pawong lang ug kalit.. pero worse to ako ky ubos kaaayo ug idle.. 500 then inig off/on sa compressor.. mamatay.. tsk3x... ng leaking na diay ang oil sa distributor...
    kani imo bro IAC valve stuck-up, sure sad ko overflow na sad na imong top cover oil breather nya nipadulong ang oil sa IAC valve, mao nay ka stuck-upan kasagaran ana nga mga device...

    ang reason nganong nisugwak ug oil ang top cover breather kay barado ang PCV valve ug sludge diha sa oil pan breather nya inig kabara na musaka na ang pressure sa oil nya musugwak na dayon ug oil ang top cover breather, complication na dayon ang mahitabo, first it goes to the IAC (Idle air control) valve since it`s the nearest gikan sa air cleaner assembly, second mupa clogged na sad na sa FITV, third adto pa gyud na padulong sa EGR, mao nay mga symptoma sa inyong mga sakyanan karon, (loopy idle or wa gyuy minor, inig ka init ma utro ang power along with the idle, nya inig diagnose sa mechaniko nga kuwang ug information, mo ingon dayon nga ilisanan ug valve seat or lappingonon ang valves kay ni leak back na ang oil padulong sa throttle body

    the best way to do it is to overhaul the throttle body, clean everything, condemn the top cover breather route, plug the air cleaner side, nya put a filter sa top cover side then vent it outside (ayaw mo ug kabalaka kay way EPA diri) apil pud ang oil pan breather route going to the intake manifold, plug the hole then install a filter...

  4. #14
    Ang solution namo anang mga oil breather kay oil catch container before ihungit sa intake manifold. Kung di pud ihungit sa intake manifold ang fumes, mapanimahuan man pud sa vent sa aircon (langhap sarap ka ug apil) - ipaginhawa nalang ang fumes sa makina without the liquid nga na hagbong na didto sa oil catch container (pwede ra DIY nga container ug mas makatabang kung lawom).

  5. #15
    Naa koy pangutana mga boss. Asa kaha ta makapapressure test sa cooling system sa sakyanan or magpablock test? nindot unta if naa presyo.

    Nisaka mn ako temp while hapit na mi moliko padung Lantaw sa may Busay. 4 mi kabuok sakay including myself. Naka-on ang aircon. Around 7pm nahitabo. Nihunong nalang mi huwat moubos ang temp. Gicheck nko ang reservoir wa mn sd mawad-an ug tubig. Wa sd nagbukal.

  6. #16
    Quote Originally Posted by KH0UJ View Post
    so kung EFI na na it`s either FITV(fast idle thermo valve) ninyo puro na stuck up or leak back EGR (exhaust gas recirculation) valve, kay inig ka init na man na mu leak back, duda pud ko wa pa ni na condemn ninyo ang oil pan breather ug top cover breather routing to the intake manifold...


    ok i got the idea. ako ni ipasulay sa shop. thanks kaau boss. moupdate lang unya ko sa resulta.

  7. #17
    @KHOUJ
    naligo ug oil/dirt ang distributor cap.. ako g limpyohan.. ni arang2x but naa ghapon leaking.. ako nlang sdni pa check uban possible culprit...

  8. #18
    Quote Originally Posted by vernie View Post
    Ang solution namo anang mga oil breather kay oil catch container before ihungit sa intake manifold. Kung di pud ihungit sa intake manifold ang fumes, mapanimahuan man pud sa vent sa aircon (langhap sarap ka ug apil) - ipaginhawa nalang ang fumes sa makina without the liquid nga na hagbong na didto sa oil catch container (pwede ra DIY nga container ug mas makatabang kung lawom).
    Pa OT mga sir, @vernie, sir, naa kay ma recommend na shop na kahibaw mo himo aning oil catch container ug mo limpyo sa throttle body ug intake manifold?
    sa DAJ sir mo trabaho ra sila ug in.ani?

  9. #19
    Quote Originally Posted by blythkitz View Post
    Naa koy pangutana mga boss. Asa kaha ta makapapressure test sa cooling system sa sakyanan or magpablock test? nindot unta if naa presyo.

    Nisaka mn ako temp while hapit na mi moliko padung Lantaw sa may Busay. 4 mi kabuok sakay including myself. Naka-on ang aircon. Around 7pm nahitabo. Nihunong nalang mi huwat moubos ang temp. Gicheck nko ang reservoir wa mn sd mawad-an ug tubig. Wa sd nagbukal.
    UP ko sa ako inquiry

  10. #20
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by vernie View Post
    Ang solution namo anang mga oil breather kay oil catch container before ihungit sa intake manifold. Kung di pud ihungit sa intake manifold ang fumes, mapanimahuan man pud sa vent sa aircon (langhap sarap ka ug apil) - ipaginhawa nalang ang fumes sa makina without the liquid nga na hagbong na didto sa oil catch container (pwede ra DIY nga container ug mas makatabang kung lawom).
    Ang ako-a boss ako ra mang gipavent outside using a 5/16 rubber hose ug fuel filter sa motor ang sa oil pan breather nya 3/8 rubber hose ug fuel filter sa multicab katong 90 degrees, I use a filter kay musuyop buga man gud ni nga mga breather, mao na kung way filter maka suyop sad ug abog ang ilawom nga maka contribute ug hugaw sa oil, so far wa man sad manimaho ug blowby gases akong A/C, maybe it`s because if it`s set to a fresh air intake, it gets the fresh air on top of the vehicle grill, and the vents are underheath the hood, and I never use the fresh air settings kay musulod apil ang baho ug aso sa gawas, nya dali sad makapahugaw sa A/C Evaporator, this recirculation of blowby gases was first introduced in california because they suspect nga mao ni major contributor sa smog in the late 1980`s but some critics think they`re wrong, it only contributes 3% of the smog at that time, the major contributors are the exhaust gases of the automobiles and some factories located in that area kay wa pa man ma uso ang catalytic sauna, for an island country like here in cebu we hardly had a smog here due to this blowby gases vented outside, kung mu smog man gani ta like sometimes there in fuente osmeņa, it`s major contributors are the exhaust gases of the diesel engines on PUJ`s...

  11.    Advertisement

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 3
    Last Post: 06-24-2015, 06:17 PM
  2. KORN's Ex-Guitarist HEAD on Interview.....post your comments
    By oliver_g0110 in forum Music & Radio
    Replies: 22
    Last Post: 06-19-2007, 02:27 PM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top