Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 29
  1. #11

    Hmm... balik2x ra jud ang mga way ayo na ISP dri pinas dah... maayo unta ipabarato nila ilang mga rates aron kasagaran mag doble nalang ug connection bali isa primary ang isa backup... kay way internet dri na 99% ang uptime hahahaha.

  2. #12
    If wala ka connection then don't pay, no contract or lock in period is valid if you don't get any service at all.

  3. #13
    update lang ko:

    ganinang buntag na wala napud, nag skype mi sa akong mama na putol lang ug kalit. dugay raba kaayo mo balik.

    mo balhin cguro ko sa smart or pldt. asa ang mas nindot anang duha.?

  4. #14
    ani-a ra, undang sa tag yawyaw diri og mo apil ta ani og reklamo... adto city hall para mo apil ta ani nga protesta aron mo tagam ning mga karahu ng ISP...

    Customers try to connect with Cebu City Council over

  5. #15
    Since Feb. 11, 2014 pa me walang internet diri Carcar Area. Every 12 hours a day ko mag sige tawag sa TSR/CSR nila, sige lang hatag og reference number pero inig follow up walay response so himo nasad panibag-o na report then new reference number na pud.

    Among duda ani kay tungod ni sa ilang new plan na 5 Mbps @ 1599 and 7 Mbps @ 2499 kay before ana nga promo 5 Mbps ra ang max diri sa amoa area jud. And kasaragan na nagpataud diri og 5 Mbps na plan kay affected pero katong mga < 3 Mbps na plans kay naa raman sila net.

    Nya nangutana ko unsa na cabinet number connected among line so mao to ako gi adto monitored halos everyday pero wala jud ko kita og taga globe nag ayo didto (walking distance ra ang cabinet from our house). Ako nasad gi report halos everyday na walay nag ayo and still walang nahitabo. Murag sakto jud tong nag post na pinasagdan ang infra sa Globe outside metro manila kay kasagaran nako makit-an na speed test and ping test sa taga Manila sa TPC kay < 20 ms ra ang ping pero diri sa Cebu >= 40ms gyud, never pa me kasuway og < 40 ms na ping.

    Unya nag worst gitawaga me sa Globe billing dept. gahapon na mo due among bill karon 28 WTF 5 days ra sa feb namo nagamit ilang services nya naka generate silag bill? o_O Feb. 5 - March 4 ang billing period ana mga bro pero Feb 26 sa month mo due naka.

    And one more thing, dili pajud ni matawag na postpaid kay bayaran nimo daan ang month bisan wala pa na gamit. Example Feb. 5 - Mar. 4 ang billing period, pag sugod palang sa Feb 5 nana ka bayranan which is mo due inig Feb 26. if dili ka kabayad 5 days after due date putol dritso o_O yes it happened to us Last Dec. 2013 and Jan. 2014. Nahibong man lang me nganong walay internet og dial tone nga dili paman end of the month then mao to nitawag ko sa ilang CSR and ako gipa explain kay amo man gisubay among bills and among nabayran. Ang ingon noh "Mura ra gud na og balay sir na mubayad ka sa balay 1 month advance para kung mahuwa naka wala nakay bayranan" WTF o_O maayo gani naa nay cebuano na agent sila karon dili lisud ipa ngisog ^_^

    Pagka naman lang jud aning Globe oi. If muabot gani ang Feb. 26 na wala japon me net unya padad-an me bill ako jud ning dad-on among telephone or modem sa ilang Globe Center asta ning mga cables nila WTF!
    Last edited by Jason4eveR; 02-22-2014 at 11:06 AM.

  6. #16
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    Male
    Posts
    182
    nindota ani katong phone na naa tape so we can record katong mga ipang sulti sa csr sa phone.

  7. #17
    Quote Originally Posted by Similya View Post
    Need lang ko advice ninyo.

    Ang among connection dire sa balay kay landline+internet. Usahay ma wagtang lang ug kalit ang internet usahay asta pud ang dial tone ma wagtang, amo lang gi baliwala kay after 24hours mo resume raman pud, wala pud mi pending nga previous bill.

    Pag 3rd week sa january same problem gihapon. Nag huwat mi ug 24hours kay basin mo balik ra, pero wala man gihapon so after 48hours ako ni gi report sa globe sa sm. Ingon ang agent nga ako ka istorya kay naa daw gi repair sa mga linya, wait lang daw mi basin ma balik ra, nag wait pud mi. 1 week nalang wala gihapon so ni balik napud ko sa globe pero this time sa ayala na kay naa man ko sa ayala. Ingon napud to ang agent nga naka schedule daw mi for technical inspection, naa daw technician mo abot sa amoa, nag wait pud mi ug 3 days. After 3 days until now wala pajud ni abot ang technician, ni balik napud ko sa globe sa sm. This time na lain ko sa ilang service kay kami man hinoon ilang gi sugo nga mag troubleshoot sa problema. After 3 days pud atong nag huwat mi sa technician, ni balik na ang internet pero naay oras nga ma putol ang connection, dili siya stable. Kung daytime mag cge ug "Activating" ang modem, inig night time medyo mo stable na ang connection pero wala gihapon dial tone. Akong papa nasuko na aning style nila kay hangtud karon wala pa gihapon dial tone among telephone pero naay internet usahay ma putol lang. Nag plano akong papa nga ipa disconnect nalang.

    Karon akong pangutana, kung amo ni ipa disconnect kinahanglan ba ako ni e sulti sa globe.? or asa ang mas maayo kung pasagdan nalang ni namo hangtud sila na ang mo disconnect.? ila pud ba kuhaon ang telphone ug ang modem kung ma disconnect ni.?

    salamat sa mga mo reply....

    basin naai na putol na linya sa inyo.. nakasuwai sad mi ana b4.. amo g tawagan ang globe... dn ni ingon cla nga naa daw na putol na linya mao to na fix na nila.. pero dali ramn ni responde ang globe namo..

    1 thing pjud mag depinde sa area ang connection... basin sa inyong area hinai ang connection.. bisag asa paka nga na network basta ang area ninyo dili comfortable sa ila... hinai jud na ang connection ninyo..

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by MarNey View Post
    TS daghan kau bad feedback sa globe regarding anang ilang DSL. ako nmu huwat nlng ka putol na. useless rmn gihapon twag2x ka nila unya wala japon sila mahimo. switch nlng ug PLDT DSL dli pka mag mahay.

    yes dghn jud ug feed back ang globe, coz ang globe man gud.. gamai ra ang area na sakop jud nila na kusog ila connection. dili parehas sa PLDT. halos ila na ang tanan area. maau lng na ang globe sa mga plans nila na with CP ahehehe..

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by hitbox View Post
    Asa location nimo TS? Same ta ug problem. 1 week nami walay dial tone ug net connection sa balay. Ka 3 na pud ko cge balik sa globe, cge lang ingon ug wait lang daw kay affected daw amo area sa gi repair nga box. Grabe 1 week na wala giyapon maayo. Tsk2. Labangon tres ako area. Kinsa taga labangon diri nga same ug problem nako?

    basin hinai jud ang globe sa inyo area.. ky ala mn jud ni response ang globe nimo... ana mana cla dugai2x yon ug response basta makabalo cla nga hinai nang area ha ang connectin nila aheheeheh...

  8. #18
    Quote Originally Posted by M.A.D. View Post
    Hmm... balik2x ra jud ang mga way ayo na ISP dri pinas dah... maayo unta ipabarato nila ilang mga rates aron kasagaran mag doble nalang ug connection bali isa primary ang isa backup... kay way internet dri na 99% ang uptime hahahaha.
    ni roll back bya ang globe ron ahehehe..

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Similya View Post
    update lang ko:

    ganinang buntag na wala napud, nag skype mi sa akong mama na putol lang ug kalit. dugay raba kaayo mo balik.

    mo balhin cguro ko sa smart or pldt. asa ang mas nindot anang duha.?
    blhin na lng.. basin hinai jud sa inyong area ang globe...

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Jason4eveR View Post
    Since Feb. 11, 2014 pa me walang internet diri Carcar Area. Every 12 hours a day ko mag sige tawag sa TSR/CSR nila, sige lang hatag og reference number pero inig follow up walay response so himo nasad panibag-o na report then new reference number na pud.

    Among duda ani kay tungod ni sa ilang new plan na 5 Mbps @ 1599 and 7 Mbps @ 2499 kay before ana nga promo 5 Mbps ra ang max diri sa amoa area jud. And kasaragan na nagpataud diri og 5 Mbps na plan kay affected pero katong mga < 3 Mbps na plans kay naa raman sila net.

    Nya nangutana ko unsa na cabinet number connected among line so mao to ako gi adto monitored halos everyday pero wala jud ko kita og taga globe nag ayo didto (walking distance ra ang cabinet from our house). Ako nasad gi report halos everyday na walay nag ayo and still walang nahitabo. Murag sakto jud tong nag post na pinasagdan ang infra sa Globe outside metro manila kay kasagaran nako makit-an na speed test and ping test sa taga Manila sa TPC kay < 20 ms ra ang ping pero diri sa Cebu >= 40ms gyud, never pa me kasuway og < 40 ms na ping.

    Unya nag worst gitawaga me sa Globe billing dept. gahapon na mo due among bill karon 28 WTF 5 days ra sa feb namo nagamit ilang services nya naka generate silag bill? o_O Feb. 5 - March 4 ang billing period ana mga bro pero Feb 26 sa month mo due naka.

    And one more thing, dili pajud ni matawag na postpaid kay bayaran nimo daan ang month bisan wala pa na gamit. Example Feb. 5 - Mar. 4 ang billing period, pag sugod palang sa Feb 5 nana ka bayranan which is mo due inig Feb 26. if dili ka kabayad 5 days after due date putol dritso o_O yes it happened to us Last Dec. 2013 and Jan. 2014. Nahibong man lang me nganong walay internet og dial tone nga dili paman end of the month then mao to nitawag ko sa ilang CSR and ako gipa explain kay amo man gisubay among bills and among nabayran. Ang ingon noh "Mura ra gud na og balay sir na mubayad ka sa balay 1 month advance para kung mahuwa naka wala nakay bayranan" WTF o_O maayo gani naa nay cebuano na agent sila karon dili lisud ipa ngisog ^_^

    Pagka naman lang jud aning Globe oi. If muabot gani ang Feb. 26 na wala japon me net unya padad-an me bill ako jud ning dad-on among telephone or modem sa ilang Globe Center asta ning mga cables nila WTF!

    ahahahahah

  9. #19
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    Male
    Posts
    310
    pareha na sa amoa TS, tisa area amoa globe landline+internet pud. walay prob sa internet connection usahay moabot gud olmost 3Mbps and speed. panagsa ra kaayo maputol ang connection. ang naka porki lang ang ilang landline pila na buwan walay tingog2, bisan unsaon report wala japon action. we're planning to switch to other ISP provider with the same package landline+internet kay alkansi kaayo cge ta bayad nila nya y serbisyong tarong, maayo raba na sila maningil ug bill on time jud usahay ma advance pa..gusto bayad dayon nya y ayo serbisyo nilaa..paputol nalang na TS and switch nalang mo sa lain.

  10. #20
    Ibta tanan (modem/router / telephone ) dad-a sa ilang office tapos ingna "Before ninyo ihatag sa customer, kana pud unta usable"

  11.    Advertisement

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

 
  1. I GOT A PROBLEM WITH MY PICTURES and MP3...
    By gilded_butterflies in forum Software & Games (Old)
    Replies: 18
    Last Post: 10-25-2009, 01:56 AM
  2. problem with dvd player and tv.
    By cookies in forum Gizmos & Gadgets (Old)
    Replies: 6
    Last Post: 04-04-2009, 12:29 AM
  3. What Is The Problem With The Philippines and Your Solution?
    By slimer in forum General Discussions
    Replies: 58
    Last Post: 06-24-2008, 08:09 AM
  4. What Is The Problem With The Philippines and Your Solution?
    By slimer in forum Politics & Current Events
    Replies: 58
    Last Post: 06-24-2008, 08:09 AM
  5. how to use a vonage broadband phone with globe dsl?
    By king_coy in forum Networking & Internet
    Replies: 6
    Last Post: 05-22-2006, 09:09 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top