Need lang ko advice ninyo.
Ang among connection dire sa balay kay landline+internet. Usahay ma wagtang lang ug kalit ang internet usahay asta pud ang dial tone ma wagtang, amo lang gi baliwala kay after 24hours mo resume raman pud, wala pud mi pending nga previous bill.
Pag 3rd week sa january same problem gihapon. Nag huwat mi ug 24hours kay basin mo balik ra, pero wala man gihapon so after 48hours ako ni gi report sa globe sa sm. Ingon ang agent nga ako ka istorya kay naa daw gi repair sa mga linya, wait lang daw mi basin ma balik ra, nag wait pud mi. 1 week nalang wala gihapon so ni balik napud ko sa globe pero this time sa ayala na kay naa man ko sa ayala. Ingon napud to ang agent nga naka schedule daw mi for technical inspection, naa daw technician mo abot sa amoa, nag wait pud mi ug 3 days. After 3 days until now wala pajud ni abot ang technician, ni balik napud ko sa globe sa sm. This time na lain ko sa ilang service kay kami man hinoon ilang gi sugo nga mag troubleshoot sa problema. After 3 days pud atong nag huwat mi sa technician, ni balik na ang internet pero naay oras nga ma putol ang connection, dili siya stable. Kung daytime mag cge ug "Activating" ang modem, inig night time medyo mo stable na ang connection pero wala gihapon dial tone. Akong papa nasuko na aning style nila kay hangtud karon wala pa gihapon dial tone among telephone pero naay internet usahay ma putol lang. Nag plano akong papa nga ipa disconnect nalang.
Karon akong pangutana, kung amo ni ipa disconnect kinahanglan ba ako ni e sulti sa globe.? or asa ang mas maayo kung pasagdan nalang ni namo hangtud sila na ang mo disconnect.? ila pud ba kuhaon ang telphone ug ang modem kung ma disconnect ni.?
salamat sa mga mo reply....