Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 29
  1. #1

    Default Problem with Globe DSL and Costumer Service


    Need lang ko advice ninyo.

    Ang among connection dire sa balay kay landline+internet. Usahay ma wagtang lang ug kalit ang internet usahay asta pud ang dial tone ma wagtang, amo lang gi baliwala kay after 24hours mo resume raman pud, wala pud mi pending nga previous bill.

    Pag 3rd week sa january same problem gihapon. Nag huwat mi ug 24hours kay basin mo balik ra, pero wala man gihapon so after 48hours ako ni gi report sa globe sa sm. Ingon ang agent nga ako ka istorya kay naa daw gi repair sa mga linya, wait lang daw mi basin ma balik ra, nag wait pud mi. 1 week nalang wala gihapon so ni balik napud ko sa globe pero this time sa ayala na kay naa man ko sa ayala. Ingon napud to ang agent nga naka schedule daw mi for technical inspection, naa daw technician mo abot sa amoa, nag wait pud mi ug 3 days. After 3 days until now wala pajud ni abot ang technician, ni balik napud ko sa globe sa sm. This time na lain ko sa ilang service kay kami man hinoon ilang gi sugo nga mag troubleshoot sa problema. After 3 days pud atong nag huwat mi sa technician, ni balik na ang internet pero naay oras nga ma putol ang connection, dili siya stable. Kung daytime mag cge ug "Activating" ang modem, inig night time medyo mo stable na ang connection pero wala gihapon dial tone. Akong papa nasuko na aning style nila kay hangtud karon wala pa gihapon dial tone among telephone pero naay internet usahay ma putol lang. Nag plano akong papa nga ipa disconnect nalang.

    Karon akong pangutana, kung amo ni ipa disconnect kinahanglan ba ako ni e sulti sa globe.? or asa ang mas maayo kung pasagdan nalang ni namo hangtud sila na ang mo disconnect.? ila pud ba kuhaon ang telphone ug ang modem kung ma disconnect ni.?

    salamat sa mga mo reply....

  2. #2
    TS daghan kau bad feedback sa globe regarding anang ilang DSL. ako nmu huwat nlng ka putol na. useless rmn gihapon twag2x ka nila unya wala japon sila mahimo. switch nlng ug PLDT DSL dli pka mag mahay.

  3. #3
    Asa location nimo TS? Same ta ug problem. 1 week nami walay dial tone ug net connection sa balay. Ka 3 na pud ko cge balik sa globe, cge lang ingon ug wait lang daw kay affected daw amo area sa gi repair nga box. Grabe 1 week na wala giyapon maayo. Tsk2. Labangon tres ako area. Kinsa taga labangon diri nga same ug problem nako?

  4. #4
    Quote Originally Posted by MarNey View Post
    TS daghan kau bad feedback sa globe regarding anang ilang DSL. ako nmu huwat nlng ka putol na. useless rmn gihapon twag2x ka nila unya wala japon sila mahimo. switch nlng ug PLDT DSL dli pka mag mahay.
    ila pud bawion ang modem ug ang telephone kung ma putlan na ug linya.?

    Quote Originally Posted by hitbox View Post
    Asa location nimo TS? Same ta ug problem. 1 week nami walay dial tone ug net connection sa balay. Ka 3 na pud ko cge balik sa globe, cge lang ingon ug wait lang daw kay affected daw amo area sa gi repair nga box. Grabe 1 week na wala giyapon maayo. Tsk2. Labangon tres ako area. Kinsa taga labangon diri nga same ug problem nako?
    bai sa f.ramos amoa, ingon pud sila nga box daw problema pero pag check nako sa box kung diin naka connect among line wala may nag repair didto. mao kahibaw ko kung asa ang box namo kay nangutana man ko sauna katong naay ni anhi nga technician. twice ko nangutana lain lain nga technician same ra ug tubag.

  5. #5
    you cannot unilaterally just disconnect your connection sa Globe w/o informing them.
    well physically you can pero technically you cannot hehe
    and e-update gyud ang Globe sa service interruption para you can get a rebate or waived ang subscription during the period.

    allow me to share sa akong similar experience but with Smartbro (posted this years ago sa Smartbro thread) -

    ka experience sad ko more than 3 weeks nga putol-putol ang connection.
    everyday with-in that period sigi ko twag sa ilang CSR.
    everyday they told me nga naay technician moari sa house pero everyday wala.

    at my patience's end i called up CSR and informed them nga ipa-disconnect nlang nako.
    I was assured by CSR over the phone nga i will not have to pay the month's subscription kay almost 1 mo. ma sad ko wlay internet. I was advised to file disconnection notice sa ilang office sa E-mall.
    Naunsa man nga pag-dato nko sa E-mall kay dili man nila e-disconnect until I pay last month's due ( during w/c I didn't have internet) ug pila to ka thousand nga pre-termination charges.
    I told them i will not pay a single centavo kay ilaha sa Smartbro na undoing.
    Why would I pay for services not rendered?
    In the first place dili ko mo pre-terminate if naka enjoy ko maski 1% sa ilang promised speed.
    And everyday nako nga complain is in their records and naay service report number.

    long story short,
    padala sila ug legal summons w/c I all ignored
    then 2 months later, somebody from Smart called and informed me nga waived tanan past due payments
    and asked if interested pa ba ko mo-continue sa subscription - forgive and forget bali hehe
    Akong gi-testing ang Smartbro usab for about a week then ok naman so i continued my subscription.

    We've been lovers ever since. Smartbro canopy and I. haha
    Last edited by janhenz1; 02-17-2014 at 12:01 AM.

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Gender
    Male
    Posts
    115
    we have globe too, it seems that they have some major issues, until right now internet is an issue with them even we report to them many times

  7. #7
    ma wagtang2x jud na ila internet conection tungod kay e jumper raman gud na nila inyo linya sa laing linya na existing subscriber...meaning nag inilogay mo duha sa conection gamit ang usa ka slot/port sa ilang cabin....nagpa taod nako before sa globe,twice hhihihihi ang duha ka account gamit lain2x na ngalan...wla nko tiwasa ug bayad kay way klaro,,mao nang nag pundok sa amoa ang mga telepon ug modem nila hihihi gipadad an pud ko nilag sumon pero wa koy paki,,may lang sila maningil pero kung kita maningil sa ato gi apply,puro ra nay gi ayo,guba etc...

  8. #8
    C.I.A. firestarter's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    Male
    Posts
    3,398
    Blog Entries
    9
    Ahak, kamo ray gi ilad aning mga giants. monopoly of two mani.. lol

  9. #9
    balikbalik ug reklamo bro, ma fix ra lage na, kay blema jud na sa isp.

  10. #10
    kung naka lock in pa ka, bayad ka ana... kung wala na, pwede ra nimo na ipa disconnect anytime...

    ayaw mo pag globe kung outside metro manila mo kay pinasagdan ang infrastructure sa globe outside metro manila...

  11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

 
  1. I GOT A PROBLEM WITH MY PICTURES and MP3...
    By gilded_butterflies in forum Software & Games (Old)
    Replies: 18
    Last Post: 10-25-2009, 01:56 AM
  2. problem with dvd player and tv.
    By cookies in forum Gizmos & Gadgets (Old)
    Replies: 6
    Last Post: 04-04-2009, 12:29 AM
  3. What Is The Problem With The Philippines and Your Solution?
    By slimer in forum General Discussions
    Replies: 58
    Last Post: 06-24-2008, 08:09 AM
  4. What Is The Problem With The Philippines and Your Solution?
    By slimer in forum Politics & Current Events
    Replies: 58
    Last Post: 06-24-2008, 08:09 AM
  5. how to use a vonage broadband phone with globe dsl?
    By king_coy in forum Networking & Internet
    Replies: 6
    Last Post: 05-22-2006, 09:09 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top