Ang ratio ani nga disgrasya ba kay 1 sportbike is to 30 underbone accidents. Unya gi big deal diri kay nag gara gara. Unsa nalag nang mga gagmitoy nga motor nga feeling superbike?
^^And that ratio is simply because ang ratio sad sa underbone vs sportsbike nga nag dagan dri is 1 is to 30 or more pa gani so obviously mas daghan jud accidente sa underbone kay kasagaran ga dagan mao man.. but sakto pud ka, dli dapat ni issue about unsa ang motor but rather the issue here is kana maka inom nya mag gara2x dayon ug drive..
Naa rajud nas tag-iya kung mu gara! kasagaran kaila nako naka sportbike kay buotan man nuon kaayo, di mu lakaw kung wala naka full-gear unya inday pa kaayo mu drive kung wala sa highway...
Resulta sa gakiat na rider.. .adto pa lng na sila ug race track ihurot ila abilidad..kiat sa dalan unya kung sa lugar na sakto angay magpakusog mangamote.. .Lesson learn nato ang rider ,hope so.. .
...It is because smaller displacements are somewhat insecure and are hungry for recognition(speed) whilst these superbikes have nothing more to prove thus the thinking of the owners. Its not the ratio, its the intellect.
^^clearly, in this case the rider was trying to prove something, unsa kaha iyang intellect sa?
naa sad uban rider dili pa overtake. ganiha on my way to office perte naku kadlit2 kay late na kaayo ko sa ako 9am meeting so as much as possible if hawan ang dalan mo kadlit jud ko. ug naa koy na overtakan nga raider 150. ambot ug unsay nasulod sa iya utok nga gilatus naman nuon ko niya pag ayo then nakiglumba pa. nag maintain lang ko sa ako pace pero cge jud xa langas tuparan pa ko niya then dala rev2.
Similar Threads |
|