Mangutana lang ko. naa ko wimax bah. 1st 6months nako gamit, ok pa kaau connection and ga padad an pako bill. after that, intermittent na slow pa ang connection. sige ko tawag tech support sige lang ko tagan case # kay kada tawag nako mu ingon lang sila nga na close na daw ang case # so hatagan ko nila bago. gi close nila ang case unya walay resolution. wa man lang gani ko gi tawagan or gi email. isa pud, ni undang sila ug padala sa akong bill pag ana nang panahuna. atong Feb 2013, nag pa ilis nakog modem kay di na jud mada. mao ra japun issue. so wa nako bayari hantod karon. wa man ko padad-i ug bill, walay mga notice. nya karon nay ni text nako paagi sa chikka nga law office daw. wa ko ka reply kay di man ma replyan. sending failed man. wa pa pd ko katawag cutomer service. karon nag try ko ug log in online.naka sulod ko.gi check nako akong balance.nakita nako. so naka decide ko nga bayaran nalang nako kay kapuy na huwat sa bill. pag tanaw nako further, naa interest and colllection fee. dapat pa ba ni bayran? wa na gani klaro service ila gi hatag nako, maningil pa jud sila ug ingani?? sure sila oi. and sa sige nakog panawag sige lang sila confirm sa ako address.. wa japun bill. walay notice of disconnection, gi putol ra nila diretso, walay final notice ug walay monthly bill. wa man unta ko nag enroll paperless billing kay at that time, libog kaau mag register sa ila site. any advice?? thanks!