Page 3 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 21 to 30 of 71
  1. #21

    Quote Originally Posted by jarlz View Post
    naa pud ko ana..same raman sila..honda to nga 2stroke...
    henay gehapon emoha. mas nendot yamaha sa yamaha

  2. #22
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    Male
    Posts
    173
    neo dualband brt cdi akong gamit bro sa xrm rs naa mc..

    Quote Originally Posted by jarlz View Post
    ok ra stock or AFtermarket IG bro..try dat b4! ok raman..walay kausaban!!
    unsay BRT gamit nimo? 4 wat MC?
    - - - Updated - - -

    noted bro..thanks sa input..

    Quote Originally Posted by Butitor View Post
    Sa tinuod bai sakto ng imo ginahimo. Unahon nato ang less "invasive" na modification that means wala say bungkaganay ug makina apil na ani ang open pipe. Yes maka improve na sa combustion imong upgrades. Kung ganahan jud ka ug obvious na power increase mods sa imo xrm mag bore up na ka. Ok ra pag dili chromebore, steelbore ok na kaayo bai payts na. Akong 57mm steelbore 3 years na ok gihapon. Paresi ug racing clutch spring ug lining musakyod na imo motor bai.hehehe

    Kung dili pa jud ka kontento pag stroke up, port and polish, big carb, racing tranny, the list goes endless hahaha medyo ihawanay na ug makina but I think kato previous ako mention ma satisfied na ka.

    Have a happy modification!!!

  3. #23
    C.I.A. nijazared's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    Male
    Posts
    2,881
    Blog Entries
    2
    Quote Originally Posted by marxus View Post
    mga bro, napataud na nako sa ako brt neo dualband cdi (setting is 2).. normal raba na ma pawng after pila ka seconds kung naka idle?
    try daw ug adjust imo carbs bro....if di jud mada ug adjust sa carbs, try adjust ang gap sa spark plug or ilis na lang jud ka spark plug... basin kihanglan ka mag adjust sa timing sa motor...mao mani amo gibuhat sauna katong sa suzuki x4 nga CDI amo gigamit sa ako u-bone...adjust lang sa timing pero dapat kamao ang mu adjust kay ma sangko nya ang valves sa piston...

  4. #24
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    Male
    Posts
    173
    thanks sa idea bro. karon, ako na gi adjust ang idle speed ug medyo taas2x jud compared sa stock cdi. normal raba na paspas ang idle speed na nka rcdi? if di gani normal, ako ni ipa-check ug mekaniko ugma. TIA

    Quote Originally Posted by nijazared View Post
    try daw ug adjust imo carbs bro....if di jud mada ug adjust sa carbs, try adjust ang gap sa spark plug or ilis na lang jud ka spark plug... basin kihanglan ka mag adjust sa timing sa motor...mao mani amo gibuhat sauna katong sa suzuki x4 nga CDI amo gigamit sa ako u-bone...adjust lang sa timing pero dapat kamao ang mu adjust kay ma sangko nya ang valves sa piston...

  5. #25
    C.I.A. nijazared's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    Male
    Posts
    2,881
    Blog Entries
    2
    based on experience bro normal ra man na xa...lahi man gud ang pulses nga hatag sa RCDI kumpara sa stock nga CDI...mao dapat jud ka motono sa carb, spark plug gap, valve clearance and if all else fails-timing...


  6. #26
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    Male
    Posts
    173
    thanks kaau sa info bro. payter

    Quote Originally Posted by nijazared View Post
    based on experience bro normal ra man na xa...lahi man gud ang pulses nga hatag sa RCDI kumpara sa stock nga CDI...mao dapat jud ka motono sa carb, spark plug gap, valve clearance and if all else fails-timing...


  7. #27
    Elite Member jarlz's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    Male
    Posts
    1,771
    Quote Originally Posted by nijazared View Post
    based on experience bro normal ra man na xa...lahi man gud ang pulses nga hatag sa RCDI kumpara sa stock nga CDI...mao dapat jud ka motono sa carb, spark plug gap, valve clearance and if all else fails-timing...

    nc1 bro!!!hehehe
    laking Mcp ni doh..
    naka headwork naka ni headporter bro?hehehe

  8. #28
    C.I.A. nijazared's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    Male
    Posts
    2,881
    Blog Entries
    2
    Quote Originally Posted by marxus View Post
    thanks kaau sa info bro. payter
    np bro...hope makuha jud nimo ang optimum nga setting ana bro...

    Quote Originally Posted by jarlz View Post
    nc1 bro!!!hehehe
    laking Mcp ni doh..
    naka headwork naka ni headporter bro?hehehe
    ahahahah...lellzz...tig tambay sad diay ka MCP bro? more than 5 years na sad ko member sa MCP...wa pa ko kapatrabaho sa ako cylinder head...wa pa ko start modify sa motmot nko karon...busy pa sa work and family life...

  9. #29
    Elite Member jarlz's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    Male
    Posts
    1,771
    Quote Originally Posted by nijazared View Post
    np bro...hope makuha jud nimo ang optimum nga setting ana bro...



    ahahahah...lellzz...tig tambay sad diay ka MCP bro? more than 5 years na sad ko member sa MCP...wa pa ko kapatrabaho sa ako cylinder head...wa pa ko start modify sa motmot nko karon...busy pa sa work and family life...
    hahaha unya lng sa nang modify bro oi..
    palit lng sa na nato og food..mabusog pa..hehehe
    pero atleast naa natay idea kung kung unsa-on...
    bago paman sad ko sa Mcp bro oi. 1year+ paman ko..

  10. #30
    bai mark!

    ibaligya nalang na imong XRM RS oi

    nya palit og Raider 150 anggid anggid rag XRM RS

    much money bitaw ka hehehe!

    or pag Kawasaki Z1000 nalang mark! i know kaya kaayo na nemo hehe!


    or naay gamay gamay Kawasaki Z250


    naa ra na sa EMCOR if ganahan ka motan aw hehehe!

  11.    Advertisement

Page 3 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast

Similar Threads

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top