Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

There's this saying that goes "Everybody wants true love, I just want a cheesebvurger that looks like the ones in commercials."

almost all fastfood ing ana

ts kung gusto jud ko moreklamo. dti lang. picture wat u order then picture ang ads nila.

Hahaha yes, somebody got to speak up, and I agree with you.
    Actually, my hubby and I went there out of curiosity since mura 'in" kaayo ang name of the resto.
    When we were there trying to look up food in the menu, a staff passed by us carrying the order of another customer and I was surprised to see the size of the chicken, mura man ug piso gamay kaayo and then medyo mahal jud ila pricing>>so graceful exit dayon mi and went to KFC!

This place is going down, Eheheh

actually lami ilang fried chicken, naay twist gamay ang taste... nya mahal2x siya compared sa other restaurants

murag rai-rai ken sa sm akong bana na dani sa mga pics sa gi post sa gawas pag abot sa amo order na shock ko kay layo ra kaayo sa gi post ang usa ka pitcher nga ice tea nalang ako gitagay,, sa ako respeto sa ako bana ni smile langko ni pay ko 1k kato nga order kami ra duha ako bana.....may lang nice sa name..ako jud e mention kay para maka adto mo maka experience pod mo...

its a semi-fastfood, i feel for you but im not surprised. lami raman ghapon, the wait is worth it!

la pa gyud ko kasud diha mga pre

Thanks sa infoo.

11.    Advertisement

Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast