At Last nahuman na gyud akong gi disk brake...4K gasto tanan materials ug di kabayran nga kahago hahaha, atay di man di-ay sayon, pirte kadaghang alignon, nag utro pa ko ug setting sa akong swing arm kay mas baga ang KMX hub, offset na ko sa engine sprocket, 3 days of hardwork and patience...worked_till_5am
All OEM KMX 125 Disk Brake Assembly
agoy, kanindot na ani boss.. safety na kaayo ka og motor ani bisag mag laras2x kas dalan.. wahahahaa..![]()
may gani bro imo gdayun imo conversion....pyter au imo motmot bro....
hapit na gyud ta to nahalin akong hub assembly sa buy and sell section bro, naka timing ra gyud ko ug stainless nga 172X9 nga spokes sa vismin, diretso gud ko pata-ud sa hub nya setting nalang dayon ko hehehe, lahi-a ra gyud ug response ang disk brake uy, pirmanente ra ang angle sa tiil nya di na ko mahadluk mu sudden accelerate nya brake compared sa katong drum pa sya, magcge pa ko ug setting every two weeks kay mulahi na sad ang angle nya magpanagana ko ug pakusog padagan kay murag makasinggit ko ug BITKA KO NINYO!!!! hehehe dugay kaayo mu brake, taas kaayo ug braking distance ang akong i-compensate kay basin mupilit ko sa atubangan nga sakyanan
![]()
nice ni dah, tigum pod ko para maka pa convert, xrm110 akong motmot, unsa inyong e ka suggest mga master. hinay2x lng palit ug naay budget. TIA
Similar Threads |
|