@ kok3n: sos boss natagam na jud ko anang dyna ug motolite pinaka taas nakung gamit kay 3 months 3 times ko nakapalit ug motolite 2 times ko nakapalit ug dyna. sa katagam naku yuasa na ako gipalit.
sa likod sa gaisano main boss... kanang gitawag nila ug vismin. 1.6k ako palit boss maintenance free na xa peroang nakanindot kay ikaw pa ang magbutang sa battery solosyon so sure ka nga fresh jud xa inig palit nimo . taiwan made ni xa. wa ko atong japan made ka tag 4.8k ang presyo sa non maintenance free nila then 6k++ ang maintenance free nila. naa baratuhon shark ang brand japan made ang problema perte lisura pangitaun. pang xr d i ni nga battery ako gamit ron.
dili na xa masulod sa origninal battery compartment sa mio boss kay tungud sa kadaku sa battery. adto na xa nimo ibutang sa baggage compartment nimo makuha nya nga space kay almost half sa imo baggage compartment. para sa mga loaded na mio's mas better ang bigger amp na battery kay mas kusgan xa makapatuyok sa atong starter. mas better if e parallel nimo imo set-up usa ka 5 amps na gs kato non maintenance free around 500php ug usa ka yuasa nga tag 1.6k para dili pwersado imo battery dili bun-ug labi na ug daghan ka mga suga-suga ug HID na abubut sa imo motor. mas dali maka start imo motor the better para dili mashort imo battery. the more ma short imo battery the lessen iya lifespan. kana man gud inig start nimo sa imo engine na murag mo ungot imo starter ma short man gud daw ang battery ana. si papa botz ga tudlo naku ana nga tricks so if naa mo daghan question mas better si papa botz inyo pangutan-un para ma explain jud ug tarong.![]()
quantum GS mas nindot TS
yuasa MF moy advise s kadaghanan bro...
ENERGIZER..
taya nka palit na hinoon ko og Imarflex ganina da!!
maypa ni diritso nlng ko sa VISmin..
arang-arang patong akoang GS pag last kay naABtan jud og 3years+...
Last edited by jarlz; 09-13-2012 at 02:44 AM.
ako GS mag 1 year na... barato pa jud kaayo nako pg kapalit dili nuon maintenance free pero tag 500+ rato last year.
Similar Threads |
|