Page 39 of 63 FirstFirst ... 293637383940414249 ... LastLast

Default Re: Panic Attack, anyone?!

i used to run a lot. i started running 2007 and after 4 months joined my first 10k. my brother got interested in it too. unfortunately he had an accident while running in 2008. but he has fully recovered now. that event probably is the root cause of the anxiety that manifested just recently. i then continued running and even finished a full marathon. but i noticed a certain level of fear whenever i run or even jog. and then for some reason, one day i just decided to suddenly quit jogging and exercise. ambot ngano. the last time i jogged was october 2011. suddenly, naglinya ug abot ang akong mga gipamati. sakit diri, sakit didto. makalagot. chronic fatigue, upset tummy, lightheadness, fainting spells, palpitations. naglibog ko unsa gyuy sakit nako. normal man akong lab results. one time i went to hear mass. i was okay when i arrived. but then as the mass progressed, nag progress pud ang kalain ug ka uncomfortable sa akong lawas. until murag mapawng na jud ko. so i had to excuse myself 5 times to go out saying i had to go pee when in fact i really just wanted to get out and away from people. mao to naka realized ko murag anxiety na jud ni. i went to the doctor and was diagnosed with nervous dyspepsia. anxiety man kuno na. i was prescribe Librax. pero nagpanagana ko ug take kay mura kuno na ug valium. i'm new to this. and i know it's going to be a hard and bumpy ride. i'm just sad nga maglisod ko ug simba kay importante bya nga makasimba. unya trigger man ang church. trigger pud ang mga places nga maghuwat ko ug dugay like mag linya to pay something. the doctor told me to go back to running. to engage in activities that will develop my confidence again. hahay baya ani. i'm praying nga maka recover na unta ko soon.

same ta og situation, akong advice nimo stop your medication mas grabe ang epekto ana, moabot ang panahon nga mosaka nasad imong dosage anang tambala. balik og exercise mawa ra lagi na. ako kay almost 1 month ko ga antos sa anxiety,nervous then nausea tungod kay high blood man ko, feel jud naku nga mamatay naku everytime nga mosaka na akong dugo maratol dayon ko and there was one time nag nausea ko while riding a taxi nag panic attack jud ko akong gipalahos ang taxi sa hospital then himan2x pag check sa doctor sa akong BP 110/90 ra d i. Ge advisan man sad ko sa akong mother in law nga dili jud ko pa imnon anang tambala.
    Quote Originally Posted by tagatisa View Post
    i used to run a lot. i started running 2007 and after 4 months joined my first 10k. my brother got interested in it too. unfortunately he had an accident while running in 2008. but he has fully recovered now. that event probably is the root cause of the anxiety that manifested just recently. i then continued running and even finished a full marathon. but i noticed a certain level of fear whenever i run or even jog. and then for some reason, one day i just decided to suddenly quit jogging and exercise. ambot ngano. the last time i jogged was october 2011. suddenly, naglinya ug abot ang akong mga gipamati. sakit diri, sakit didto. makalagot. chronic fatigue, upset tummy, lightheadness, fainting spells, palpitations. naglibog ko unsa gyuy sakit nako. normal man akong lab results. one time i went to hear mass. i was okay when i arrived. but then as the mass progressed, nag progress pud ang kalain ug ka uncomfortable sa akong lawas. until murag mapawng na jud ko. so i had to excuse myself 5 times to go out saying i had to go pee when in fact i really just wanted to get out and away from people. mao to naka realized ko murag anxiety na jud ni. i went to the doctor and was diagnosed with nervous dyspepsia. anxiety man kuno na. i was prescribe Librax. pero nagpanagana ko ug take kay mura kuno na ug valium. i'm new to this. and i know it's going to be a hard and bumpy ride. i'm just sad nga maglisod ko ug simba kay importante bya nga makasimba. unya trigger man ang church. trigger pud ang mga places nga maghuwat ko ug dugay like mag linya to pay something. the doctor told me to go back to running. to engage in activities that will develop my confidence again. hahay baya ani. i'm praying nga maka recover na unta ko soon.

ako, my panic attacks started after nakatrabaho ko in a customer service setting. almost 2 years ko nga walay work before that so under a lot of stress ko. customer service so i face a lot of people every day. nalahutay nako akong work pero my social life disintegrated. couldn't even go to church anymore. i practically spent every minute when im not working hiding at home. i cant stand being around strangers. i only go out when i absolutely have to. eventually i resigned gyud from that work. di na gyud nako kaya. now i found work nga dili na customer service, and i work in a room so dili kaayo ko daghan taw nga ma-interact. im happier that way. still, i go out of my way to avoid people, but at least di na pareha sauna nga mura gyud ko ug mamatay. even kanang sa SM or ayala maglakawlakaw, that was scary for me. karon kay tolerable na gamay. niagi sad ko anang take ug meds. it didnt really help.

same ta og situation, akong advice nimo stop your medication mas grabe ang epekto ana, moabot ang panahon nga mosaka nasad imong dosage anang tambala. balik og exercise mawa ra lagi na. ako kay almost 1 month ko ga antos sa anxiety,nervous then nausea tungod kay high blood man ko, feel jud naku nga mamatay naku everytime nga mosaka na akong dugo maratol dayon ko and there was one time nag nausea ko while riding a taxi nag panic attack jud ko akong gipalahos ang taxi sa hospital then himan2x pag check sa doctor sa akong BP 110/90 ra d i. Ge advisan man sad ko sa akong mother in law nga dili jud ko pa imnon anang tambala. by dongzkie

true ni sya. go back to what you really love doing, running in your case. kay me, i go belly dancing. when i belly-dance, i forget about other people. i look at myself in the mirror, enjoy dancing, and forget about them. i forget my worries. i forget my anxieties. belly-dancing takes me out of myself. after belly-dancing, i go back to being insecure. still, i had an hour or so in which i was happy, in which i was free

@dongzkie and @missingyouso
    salamat ha. gi unsa man ninyo pag overcome? daghan bitaw nag advise nako nga di jud kuno tambal makaayo. pero right now gikapoy pa man gud ko ug face ani nga problem. sige lang ko ug procrastinate ba. ugma na lang ko balik exercise. ugma na lang ko ni atubangon nga problema.

salamat ha. gi unsa man ninyo pag overcome? daghan bitaw nag advise nako nga di jud kuno tambal makaayo. pero right now gikapoy pa man gud ko ug face ani nga problem. sige lang ko ug procrastinate ba. ugma na lang ko balik exercise. ugma na lang ko ni atubangon nga problema.
    have a good support network, understanding family and friends. unya hinayhinay lang. dont be impatient with yourself. understand your feelings. unya continue living ra gyud. if nag-study ka, padayon ra gyud study. kung nag-work ka, padayon work. kay kung mo-stop ka, samot ka mag-self-pity ug mag-depression. dont let anxiety take everything from you. take it easy. reduce stressful situations in your life. understand that there are some things you cant do for now (like going out too much or meeting new people, or even simple stuff like waiting in line). kung magpanic in unavoidable situations, then hunong sa, e-accept ang situation, breathe.

if you can no longer live the life you had, create a new life for yourself. it may not be better than before, but it's what's best for you at this time in your life. sabta lang sa imong self. you just need time to recover

di man gyud tngay cya totally nga mawala. like naay certain situations nga maka-trigger niya, but still parang learn to live with it

actually I'm not saying na overcome jud ni naku, as missingyouso said "learn to live with it" ana lang. Relax lang ayaw pagdali sa tanan nimong lihok kay mao nay maka triger, kung paminaw nimo nga padong nsad ka panic kinahanglan kabaw ka mo divert paghuna-huna og lain nga butang nga wala pa nimo giplano,di ba wagtang na imong panic, nakuha nimo akong gi mean?

^mao gyud. effort gyud diay ni to learn how to live with it. nindot kaau kun mura na lag barkada ang panic, imbes maratol ka ig abot wa ray epek. maninguha lang gyud ko with the help of God. basta share lang gyud ta diri para pud sa tanan nga nag suffer ani. naa man gud daghan diri nahan na kaau magform ug group pero mura wa man gyud nahitabo. maau pa diri lang ta mag share sa atong progress or setbacks.

ako pud, suffering from this since 2008 to present. I am not sure kng hypertensive jud ko or not

11.    Advertisement

Page 39 of 63 FirstFirst ... 293637383940414249 ... LastLast