Page 280 of 510 FirstFirst ... 270277278279280281282283290 ... LastLast
Results 2,791 to 2,800 of 5096
  1. #2791

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri


    Yep bro, I haven't read any article pa nga mas superior ang drum brakes kaysa disc brakes....it is always the other way around...share lang nako ni nga url: Disc brakes vs. drum brakes - What are disk brakes and drum brakes, and how do they work?

    Hope it helped.

  2. #2792

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

    Quote Originally Posted by ghostie2472 View Post
    Guys kinsa ang owner sa aRouser with sticker number 12 ug 56?
    #12 is Junrey Vincent Gabayan “Gabz” 135, and he is also the TS of this thread.

    #56 is Kenno Codillo "Kenno" 135.

    these guys rarely attend our meetings but I am so happy that they remain loyal to the aRousers Club.
    their support is very much appreciated by the remaining solid brothers of aRousers Club.

    Viva aRousers!
    Viva FSB!

  3. #2793

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

    Quote Originally Posted by bonarj View Post
    Since yesterday that the disc brake was in place, it was just this afternoon that I scrutinized the work of the machine shop. Got so disappointed. Refer to the first pix - ang cord connecting the brake and the cylinder kay naipit sa side cover...meaning, ang side cover gipugos jud ug sira bsan naipit ang cord...alangan, walay choice kay ako pud naobserbaran nga sayop ang position sa cylinder. It could have been placed nga naka perpendicular sa ground (90 degrees), pero gitakilid man pagbutang. Mao nga ang hose maipit na jud sa side cover. Or even epalayo lang gamay sa front na foot peg will do na unta...

    Next, (refer ghapon sa first pix), kaila mo nga ang spacer kay giputol unya pagkahuman ug taud sa ligid kay nabantayan guro sa mekaniko nga kulangan, ila na pud gipun.an....and guess what? hugaw kaayo ug agi ang welding...

    Lastly, ang another metal connecting sa side metal bar ug sa another plate supporting sa disc brake mao ang pinakahugaw...grabeha oi, wala jud nakakita ang mekaniko ug puthaw nga long enough and then putlon nalang unya esumpay sila via welding. Kaila mo'g murag mubo ra gihapon ang puthaw nga gibutang unya para lang makaabot ang one end to the other kay giwelding nalang....grrr....ako ni ipausab oi....

    Para nako, sayop jud ang position sa cylinder...

    bro, ipabalik lang na sa machine shop. nya suggestion nako, suggestion lang ha?hehehe if magpatrabaho mo anything sa inyo bike, ipasigurado jud ninyo sa shop ang quality, bahala if it takes time. kay naa daghan sayop basta iparush. easy come easy go. ky as what i knew before, it will take 2-3 days ang conversion to disc brake para nindot jd result dala na pagpintal sa welded areas.

  4. #2794

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

    Quote Originally Posted by Ryjopezaf View Post
    unsa inyo gamiton pag adjust sa nitrox nga shocks?
    tools imong pasabot bro?la man koy gigamit pagadjust ato, nadala ra man liso sa kamot and of course center stand ang mot2. kung may naa man tools dapat gamiton dili ko aware.hehehe.

    Quote Originally Posted by bonarj View Post
    Since yesterday that the disc brake was in place, it was just this afternoon that I scrutinized the work of the machine shop. Got so disappointed. Refer to the first pix - ang cord connecting the brake and the cylinder kay naipit sa side cover...meaning, ang side cover gipugos jud ug sira bsan naipit ang cord...alangan, walay choice kay ako pud naobserbaran nga sayop ang position sa cylinder. It could have been placed nga naka perpendicular sa ground (90 degrees), pero gitakilid man pagbutang. Mao nga ang hose maipit na jud sa side cover. Or even epalayo lang gamay sa front na foot peg will do na unta...

    Next, (refer ghapon sa first pix), kaila mo nga ang spacer kay giputol unya pagkahuman ug taud sa ligid kay nabantayan guro sa mekaniko nga kulangan, ila na pud gipun.an....and guess what? hugaw kaayo ug agi ang welding...

    Lastly, ang another metal connecting sa side metal bar ug sa another plate supporting sa disc brake mao ang pinakahugaw...grabeha oi, wala jud nakakita ang mekaniko ug puthaw nga long enough and then putlon nalang unya esumpay sila via welding. Kaila mo'g murag mubo ra gihapon ang puthaw nga gibutang unya para lang makaabot ang one end to the other kay giwelding nalang....grrr....ako ni ipausab oi....

    Para nako, sayop jud ang position sa cylinder...
    pwd man guro ni ipa back job nmo bro. la man ni ilisi imong rim sa?

  5. #2795

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

    Quote Originally Posted by gian_101 View Post
    tools imong pasabot bro?la man koy gigamit pagadjust ato, nadala ra man liso sa kamot and of course center stand ang mot2. kung may naa man tools dapat gamiton dili ko aware.hehehe.
    btw di ba gahi bro? haha gahi-a d ae nimu ug kamot ue.

  6. #2796

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

    gahi muleng but nadala ra man liso ako, and basing sa imong avatar r220 man na imo 135ls akoa. gahi ra jud pod ko tingali kamot bro.hahaha

  7. #2797

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

    gahi siya lisoon.. pero pwede raka pa-assist kaubang nga maoy moalsa sa lobot og tamak mag/ligid...

  8. #2798

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

    Question:


    Akong Rouser 135, hapit na ma empty. Usually if magpa full tank ko gikan ana nga level, moabot siya ug 600-700pesos para ma full tank.

    Nagpa gas ko ganina, 200 ra kay wala koy kwarta. Ang level indicator kay bisan 200 pesos worth of gasoline, full tank man ang indicator?

    Normal rana siya? Ing ana pod inyoha? or naay deperensya ako fuel indicator?

  9. #2799

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

    guba na bro.

  10. #2800

    Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

    Quote Originally Posted by Scott Bernard View Post
    Question:


    Akong Rouser 135, hapit na ma empty. Usually if magpa full tank ko gikan ana nga level, moabot siya ug 600-700pesos para ma full tank.

    Nagpa gas ko ganina, 200 ra kay wala koy kwarta. Ang level indicator kay bisan 200 pesos worth of gasoline, full tank man ang indicator?

    Normal rana siya? Ing ana pod inyoha? or naay deperensya ako fuel indicator?
    normal ra na bro...dli gyud kaau accurate ang digital indicator sa a2ng fuel....

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. Replies: 1329
    Last Post: 09-06-2025, 05:32 PM
  2. Vitiligo Patients In Cebu Tapok Ta Diri
    By clydex in forum Fitness & Health
    Replies: 6
    Last Post: 07-02-2012, 11:13 AM
  3. Replies: 19
    Last Post: 09-11-2010, 02:30 PM
  4. sa mga nasa abroad ang parent/s tapok ta diri...
    By k1ng in forum Family Matters
    Replies: 5
    Last Post: 06-02-2010, 02:54 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top