
Originally Posted by
xavisimao
mas pulido pa gani ang bus stops sa manila sa tinuoray, kay naa uban natunga-an gyud ug 2 ka island pero di gihapon matuman...naa sad nang fencing fencing didto pero mohunong gihapon sa gawas sa fence..
to reduce volume sa trapik, ideally dapat kuhaan sad ug size nga vehicles sa kadalanan di ba? kung imo samotan ug kadaghan ang bus samot na moguot ang dan kay mas dagko na nga space ilang ma occupy.. mas space-convenient and cost-efficient ang mass transport nga train..kinahanglan lang jud ug big capital investment..
kung aesthetics sad, kung ngadto diay i-agi ang main line sa train sa n.bacalso-m.j. cuenco-mc-briones-lahos mactan, dili man siguro na maguba ang view sa cebu...uban nasud gani sophisticated pa ang train system mas ni nindot na hinuon tan.awon ilang siyudad, wa man sad naguba ang historical sites... nasa urban planning lang na

ang plan jud sa cebu city government kay dili na paagian ug jeepneys ang BRT Lanes, so ma less jud ang volume sa vehicles diha, N. Bacalso Avenue, Osmeņa Blvd, Escario St, kay i 6 lanes na sila, (ug naay project ang DPWH ron nga i widen ang Gov. M. Cuenco Avenue which is Banilad ug Talamban road from 4 lanes to 6 lanes para mocomplement sa BRT Phase 2 which is Ayala to Talamban) so ang inner 2 lanes ana maoy gamiton sa bus then ang outside 2 lanes sa right ug left para nasa vehicles except jeepneys, actually ang BRT system successful na siya sa ubang nasud, ug maimplement na diri, first ang Cebu sa tibuok Pilipinas ang nigamit ana nga system.
lisod para nato being a third world country ang train system, dako gani kaayo na sila ug gasto ana sa Manila, di lang nato tagaan ug laing burden atong gobyerno sa pagkakaron, atong kadalanan diri sa Cebu City dili sad ingon ana ka lapad..