Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1

    Default Customer Service Satisfaction


    To the mods: If this thread already exist then please delete or merge it. Used search box unfortunately wasnt able to find one.


    What can you say about Customer Service here in Cebu or lets generalize it, the whole country?

    I've had a lot of run ins with shops, companies, restaurants and the likes here in Cebu that doesnt have good customer service.. Too many to mention jd. Also, I've read some threads here complaining about their experience of poor customer service.

    What do you think can we do as customers, employers, & employees to be able to achieve a better one?

    Im asking this because my aim is to be able to give better if not good customer service and to enlighten everyone not only customers but also employees & employers.

    We can share stories here too..

    I'll say my piece tomorrow kay medyo taas2.. Daghan ko complain about customer service satisfaction..

    Kamo? Unsay ika tampo ninyo?

  2. #2

    Default Re: Customer Service Satisfaction

    Here's my experience with bad customer service.
    Not in order though..

    VECO:

    Gkan mi province ato so na abtan mi sa ilang 24hr disconnection notice so akong mom ng dali2 intawn ug pa drive nko sa VECO Tabunok. Karon pg abot namo sa VECO Tabunok gi ingnan man hinuon cya sa cashier nga pa bayran ang full 2mos ky schedule na dw amoa that day pra putol then gi ingnan sa akong mom nga ig human niya ug bayad mo tawag ra cya sa amoa para ihatag ang OR# sa akong wife in case naa ang mamutol. So gi dawat sa cashier ang 1month nga payment sa akong mom pro nag minaldita/sarcastic dw ang cashier and gi ingnan akng mom nga ug ma putlan daw mi mao ra ghpon nga mo bayad mi sa full amount so murag na tingkag akng mom ug gtwagan dayon ko ky nalain cya sa cashier on how she was treated. So, akng g.apas akng mom sa sulod den nangita ko sa ilang manager kay mo reclamo mi sa batasan sa cashier gi ingnan man hinuon mi nga wala ilang manager kay naay meeting and if naa mi reklamo ad2 ra daw mi sa knang naay mga desk btaw nga mga customer service ra ghpn.. So ang amo gi himo nkig storya nlg akng mom sa ilang isa ka CS pra ireklamo then himoan nlg daw ug report ang cashier. Maau unta if tinuod nga ilang himuan ug report then himuan ug action sa mgt.


    PLDT:

    This happened 2yrs ago cgro pg balhin na namo from smart bro to PLDT DSL Svc nila. At that time uso mn cgro kaau to ang landline plus so naa mi ato ky gamit for daily errands and such.. So, dd2 nmi sa PLDT pra mo inquire sa ilang DSL Svc karon pgka kta nila nga naa mi landline plus ila pa daw icheck if pwedi mi ma tauran ug DSL so mo follow up lang daw mi.. After 1 week I called PLDT Tabunok to follow up on our inquiry. Gi balibaran man nuon mi nga dli daw mi pwedi kay naa daw mi landline plus. Since I know nga dli na mao ang reason ako lng ghpon gi au2 ang bbae ug gi hangyo pag au den ang nahitabo gi pasa ko niya ug lain sales agent. Mao 2 nga akong gi buhat akong gi kuha iyang name and then ako cya g.ingnan nga cya ang mo follow up pra ma tauran mi ug inet sa balay. It took almost 1month pra ma tauran mi ug inet sa balay tungod lang nga dili cla ganahan ma hasol sa paper works.


    Sky Cable:

    This happened last November k2ng last fight ni Pacquiao. Why man dli cla mo sugot nga mo byad ka pra lng sa PPV? Ilang gusto ky if naa ka 1month bill ng tangag den bayaran nimo ang 1month nmo nga balance plus sa PPV w/c is ridiculous jd pra nko so what I did ni transfer ko karon sa Cebu Cable nlg kay 1st ng hasul cla sa box den ang mga channel nila ngka bati nah.. Ang last straw nko a2 k2 jd ang sa PPV ky to think we've been a long time acct holder sa SKY den wala cla mo sugot nga PPV ra among bayaran.. Ngano man lgi sa Cebu Cable nga ang ilang PPV free man lagi? hehehe so karon ni balhin nlg ko sa Cebu Cable ky free pa PPV den dghan pa nndt channel although dli kau nndt ang signal and ksgran channels naa indian subtitle bah nah? hehe but at least dghn ko ka pilian channels..


    BDO Minglanilla (Gaisano):

    Ang ilang designated parking area for customers kay gi parkingan sa mga habal2 karon padung ko park den akong g.ingnan akng wife to tell the guard nga mo park ko aron iyang mapa daplin ang mga habal2 den gi ingnan man lang nuon akong wife sa security guard nga kanang itumon nga dakuon ug lawas nga unsaon mana nato ma'am nga naa mna cla dha? Hahaha lagota sa akong wife nuon iya jd gi sultihan ang manager sa BDO hahaha


    Fossil:

    I have 2 watches that needs to be fixed. The other one still has warranty however wala na ang isa. So dd2 ko sa SM Northwing knang ubos sa watsons nga watch store dha pra ipa tnaw akong 2 ka watch.. Ang isa ka guba nga watch nga wala na warranty ky bracelet ang problema ky bsan asa2 nlg ko nangita ug bracelet wala man jd mo fit sa akoa then ang isa ky naa pa warranty but wala na mo andar so I was thinking nga bcn battery ra but naa pa bya warranty so khnglan cla jd ang mo check pra dli ma void ang warranty. Gi ingnan man lang nuon ko in sarcastic mode nga "sir, mo take ra bah na ug 3-6months sir before na nmo ma kuha ug balik" mura man dili ganahan mo tabang ug customer. They couldve given me options 1st before murag balibad dayon dba?


    Gamay ra cgro ni pra sa uban dri pro pra nko daku kaau ang customer service pra sa isa ka business.. Maybe bcn cgro nag salig ang uban ky monopolize kaau nila ang field or unsa bah kay business bya nah ilaha so ang mga ni patronize nila ila jd unta tgaan ug maayong serbisyo.. Unsa kaha ang mahimo nato ani pra ma usab ni nga practice..

  3. #3
    C.I.A. lhorenzoo's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    Male
    Posts
    11,023
    Blog Entries
    3

    Default Re: Customer Service Satisfaction

    daghan man jud nga mga unreliable shops ron og business establishments nga poor kaayo ang customer service, basin naay daghang factors ani...

  4. #4

    Default Re: Customer Service Satisfaction

    Quote Originally Posted by lhorenzoo View Post
    daghan man jud nga mga unreliable shops ron og business establishments nga poor kaayo ang customer service, basin naay daghang factors ani...

    una na jud ana ang government taxes...

  5. #5

    Default Re: Customer Service Satisfaction

    it's always a subjective thing. one time i ate in max's fried chicken in sm, i thought the service was better than any 3 star+ hotels i've been to, but the next time i went there, it was one of the worst. it's a hit or miss thing i guess.

    but for government establishments diri cebu, pagdala na lang mo ug folding bed ug usa ka dump-truckan na pasensya.

  6. #6

    Default Re: Customer Service Satisfaction

    Customer service is essential to a business... if you need a seminar on this, I can give one.

  7. #7

    Default Re: Customer Service Satisfaction

    in the philippines....there's 99% chances you'll get a bad service....if you're a filipino....
    and the irony is that there's 99% chances you'll get a good service....if you're a foreigner....

    sauna...nag-call center pako...pa-sumbag nalang akong mga kaila para way samok sa american clients...
    pero inig gawas nako inig sakay jeep, dili gani mo-"palihug" ug "salamat" inig plete....

  8. #8

    Default Re: Customer Service Satisfaction

    Mao nah problema dha.. Filipino gni nga customer mura lang wala pro foreigner gani pwerteng mka tagad.. Theyd do everything to accommodate them.. hahay Seems like we are a racist of our own kind..

    Any chance this mentality will change in the near future?

  9. #9

    Default Re: Customer Service Satisfaction

    basin sad siguro bati ang tan aw sa establishments sa mga pinoy kay grabi maka mahanyo or maka abuso ang uban nato.
    Example... sa hotel, dalhon ang towel, tsinelas, etc... or Good for two persons ang room, mamugos ug 3 or 4.hehe
    sa restaurant, dalhon and kutsara, tinedor. etc., sa mga beach resorts. naay corkage policy, pero magdala japon pagkaon, isulod ang lechon, insaal, pusu,etcetra sa bag.haha.
    guilty man pud ko ani sauna kay culturally, common man ni nato.

    So siguro mao dilii pud ta ka blame nganu dili kaayo nindot ug impression or treatment sa ato.
    PS: dili tanan pinoy ing-ani, naa sad tarong ug mo follow gyud sa rules sa business establishments.

    usahay sad, ang tindera/attendant/crew/etc. dili maayo ug customer service kay walay tranining or dili worth ang sueldo para maghuna2x ug customer service. may lag as a customer mohatag pud tag tip unta pirmi.

    anyway.. I hope mo improve ang customer service sa mga businesses diri. ug ang consumers/customers dapat maayo sad motransact or makigbusiness.hehe

  10. #10

    Default Re: Customer Service Satisfaction

    Quote Originally Posted by paulpaul View Post
    basin sad siguro bati ang tan aw sa establishments sa mga pinoy kay grabi maka mahanyo or maka abuso ang uban nato.
    Example... sa hotel, dalhon ang towel, tsinelas, etc... or Good for two persons ang room, mamugos ug 3 or 4.hehe
    sa restaurant, dalhon and kutsara, tinedor. etc., sa mga beach resorts. naay corkage policy, pero magdala japon pagkaon, isulod ang lechon, insaal, pusu,etcetra sa bag.haha.
    guilty man pud ko ani sauna kay culturally, common man ni nato.

    So siguro mao dilii pud ta ka blame nganu dili kaayo nindot ug impression or treatment sa ato.
    PS: dili tanan pinoy ing-ani, naa sad tarong ug mo follow gyud sa rules sa business establishments.

    usahay sad, ang tindera/attendant/crew/etc. dili maayo ug customer service kay walay tranining or dili worth ang sueldo para maghuna2x ug customer service. may lag as a customer mohatag pud tag tip unta pirmi.

    anyway.. I hope mo improve ang customer service sa mga businesses diri. ug ang consumers/customers dapat maayo sad motransact or makigbusiness.hehe
    Yep, naa jd ky point anang mamugos or manguha ug gamit sa hotel & resorts.. So, it goes both way sad usahay.. pro mgt should always calibrate their workers and also compensated jd cla para maau sd service..

    Anyway, akong na experience lately about customer service..

    Last month, gi offeran ang sister sa akong aunti ug knang Hoffman brand sa Gaisano Mactan.. Maau dw kaayo ug service pwerting mka dala ug sales talk.. Unsang hitaboa nga pag deliver na sa mga items ang gi deliver dili btaw na mao.. Daku2 rba ug na bayran ang igsuon sa akng Aunti then ang nkuha niya nga items ky kna ra prha gbaligya sa unitop btaw.. Daku kaaung scam ilang gbuhat then gi ad2 namo ang office sa Gaisano Mactan pra mo reklamo wala jd mo atubang ang leasing officer sa amoa ky busy dw cya.. Nka ingun gd ko nga unsa ni nga establishment nga mo ok rmn cla ug mga stalls nga mg scam..

    Then, yesterday lng ng renew ko sa akng license sa LTO, so far arang2 nlg ang system krn compared before..

    threads and forums are really of big help pra mapa abot nato ang mga reklamo..

  11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

 
  1. Globe Lines Technical Support / Customer Service Sucks
    By voxw1976 in forum Networking & Internet
    Replies: 71
    Last Post: 09-25-2009, 05:04 PM
  2. Looking for someone who can give an effective CUSTOMER SERVICE SEMINAR
    By ubejam in forum Business, Finance & Economics Discussions
    Replies: 6
    Last Post: 06-21-2008, 10:38 PM
  3. Customer Service of Cebu Malls
    By iloveyou4ever in forum Politics & Current Events
    Replies: 11
    Last Post: 09-19-2006, 07:47 AM
  4. ba-ti na kaayo ang customer service sa PCX
    By cyber_urbantribe in forum Computer Hardware
    Replies: 39
    Last Post: 02-26-2006, 06:40 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top