Page 219 of 228 FirstFirst ... 209216217218219220221222 ... LastLast
Results 2,181 to 2,190 of 2271

Default Re: Teleperformance Cebu is opening soon!

OT

guys, please be cool. refrain lang from saying offensive terms and statements. act professional and demure.lol bitaw, seriously, wala tay paingnan ani kung ingon ana pud inyong dating. samot kagahi ang management mohatag sa inyong gusto if palabi pud mo sa inyong gibati.

if naa pud ta sa management shoes, makaana pud tingali ta, "take it or leave it. the door is wide open for you to leave"
    i understand and i get your point pero dili lang pud kaayo ta palabi ha.

Quote Originally Posted by noysabas View Post
    atik2x yadzzzzz...kabalo ko anah imo pasabot nga bldng...besides dli man lisod e picture out thru imagination dba??especially if ddto naka gkan na workplace??sayon ra kaau e claim nga naa ka dha na place karon if familiar naka daan...but still, your reasons does not justify your actions...i still dont believe u and never will...mother2x ka dha...i know my mom very well and im grateful with all my heart she's not u....lagpas na kaau kag mga alibi...trying to divert the subject??bwahahahahhahahaha...cge ibutang ta lang you outthink and outdo...hala noh??dre ra sad kaau ka nagfocus saTP thread??grabe ka active mo post ug reply??mas acceptable pa cguro if mag create kag thread and epromote imong company...YOU OWNED UR OWN COMPANY MAN KAHA??ayaw mi hatagi ug reason nga u're bored lang maong naka focus ka dre...we dont buy that crap...dli gyud na reason ang boredom mao naa ka dre nanghimantay kay if gusto ka mawala imong ka bored dha, mangita ka ug lingaw wui, dli stress kay ma stress ra ka dre labi na kay dghan mo go against nmo...maguba ra ug samot imong gamayng pangutok dre...first thing nga buhaton sa tao nga bored kay mangita ug lingaw dli butang nga samot maka pa stress...grabehag taytok nmo wui...
    the great thing is that you dont have to buy the crap. bcoz its the world wide web. haha

you can never know how crazy the web can be.... so long bitches!!!

Quote Originally Posted by CocoCrunch View Post
    OT

guys, please be cool. refrain lang from saying offensive terms and statements. act professional and demure.lol bitaw, seriously, wala tay paingnan ani kung ingon ana pud inyong dating. samot kagahi ang management mohatag sa inyong gusto if palabi pud mo sa inyong gibati.

if naa pud ta sa management shoes, makaana pud tingali ta, "take it or leave it. the door is wide open for you to leave"
    now this is dthe beat response i've read so far.

kudos cococrunch

OT

ang akong mga sources, aware man ani nga thread but dli cla gusto mag apil2x...dli lang sa daw...they are giving TP a chance until nxt year kng maagwanta pa daw...kani lang sad uban kay over na kaau ug mga post mao ng dli malikayan nga mapatulan gyud...pa as if man gud bsag obvious na kaau...

Quote Originally Posted by Crystalprinz View Post
    the great thing is that you dont have to buy the crap(hala noh??no comment nlng wui...makaluluoy na kaau ka...). bcoz its the world wide web. haha

you can never know(ahh mura mag YOU CAN NEVER CAN TELL ) how crazy the web can be.... so long bitches(oopsss...tsk tsk tsk )!!!
    now this is dthe beat response i've read so far.

kudos cococrunch
    guba keyboard teh??or na stress naka dha??hahahaha saman??undangon ta na lang ni wui...maluoy ta nmo...hahahahahahahah

Last edited by noysabas; 11-06-2011 at 06:29 PM.

OT

now this is the best response i've read so far.
    kudos cococrunch

naunsa naman intawn ni diri oi? gubot pas lukot. bitaw oi, ang dili satisfied, pahawa na lang. unethical man sad siguro nga sigeg yawyaw, niya sige lang gihapon trabaho. mura rag nagkaon sige ingon walay lami pero nahurot ang pagkaon. gikan kog tp, nihawa ko daan pero wala ko mag yawyaw sa thread. i guess, sakto ang uban, the door is wide open kung wala ka makagusto sa kumpanya. fair para natong tanan, dili nimo pugson imong kaugalingon sa trabaho ug sa sueldo nga dili ka malipayon. pathetic man in a way mag sige reklamo then naa lang gihapon ka diha ga work. i know for a fact nga daghan ug shortcomings ang tp, pero dili mana mabag o ang kumpanya bisan daghan na kaau ga reklamo, suerte lang ang uban nga mo matter sa big bosses ug unsay reklamo sa mga taw, but how about ang uban nga ang ila jud business strategy ilang gamiton. basig nagtuo sila nga ang ilang long term business strategy maoy makasalbar sa company rather than bargaining sa mga demands sa mga employees. pero bottom line, walay modatu nato ani sa away2 diri sa thread. respect na lang nato ang uban nga basig mao ra pud ni ilang way nga makapahungaw kay stressful baya ang work then pila ray sueldo but its not necessary na mag away2. peace everyone

o peace daw, beso-beso na

now this is the best response i've read so far.
    kudos cococrunch
    TP management should meet and discuss these issues with their agents. obviously, their employees are not happy with the management and the way they handle their agents.
    I know cebu management cant fix or change anything YET but they can try to convince and influence the upper management about future plans, decision and scheme.
    If they want to keep the performers and entice other company's performers to apply with your call center, then give them the compensation they deserve.

TP management should meet and discuss these issues with their agents. obviously, their employees are not happy with the management and the way they handle their agents.
    I know cebu management cant fix or change anything YET but they can try to convince and influence the upper management about future plans, decision and scheme.
    If they want to keep the performers and entice other company's performers to apply with your call center, then give them the compensation they deserve.
    pde ma like gazillion times?

11.    Advertisement