hmmm..basin naa sad kay gamayng sipyat TS mao to niulbo ang kaspa ni manong.
hmmm..basin naa sad kay gamayng sipyat TS mao to niulbo ang kaspa ni manong.
pra nako bai melvs, sakto ang imong gibuhat nga complain, ask for apology. pero dili gyud sakto nga syagitan ang customer or taasan ug boses.customers isn't always right but they are customers, they have the right baga but of course naa pod limitations...
ayaw gyud palagpasa ni bai bisag apology ra na, dapat maka ingon gyud to sya nimo pra pod ma iprove pod iyang pagktawo ug serbisyo...
padayon na melvs kay bastos kaayo kasagaran mga cashier ur bagger dha sa JY, samot na kanang cashier sa wines dapit pirme ra nagmug-ot ug nawong. Basta mag grocery mo dha, tan-aw kung maka kita ba mo ug cashier nag smile. Tanan ilang cashier ug manager cge ra ka mug-ot dha.
I was once a sales lady sa usa ka dept store.., and sakto jud kapoy kaau na barog for 8 hours.. pero unsa ko ka sapot di jud nako dal on sa ako mga customers ui..
anyway melvin basin gisapot lang to c manong basin nakalitan ra xag dungog ba abi nya nasuko ka bsan wala.. kay sa akong tan aw nimo di man ka kahibaw masuko ui, cge raman kag tingsi gani.ehehehe
ipalampas nalang to c manong ui, hopefully ma storyaan ra xa nga neverto do it again..
anah!pak!
Para nako, maski unsa na kakapoy ang bagger, wala syay katungod nga maninghag o maningka ug customer. Kung gikapoy or init na iya ulo, pwede sya mo-break kadyot, pabugnaw, inom sag coke or tubig ba kaha. Di angay na mahitabo sa customer. Bastos to ang gibuhat sa bagger.
Similar Threads |
|