uu nagbayad jud mi oi! nangwenta pajud to siya nga dapat mas dako daw amo bayran. wala nay problem namo oi. mobayad man jud mi. sayop lang jud iyang pagkasulti ug pag entertain niya namo as customers. i think ang main gikasuk-an niya kay daghan mi nangadto and 10-15 ra ang nasulti. but again, dli sakto iya gibuhat.
mao ni imong pasabot TS? Institute of Religion and Culture, Phils. - Cebu dli lagi ni expected na scenario ay.. sa name palang daan mag expect jd ang mga cx, ma proffessional ug ma dili to be treated with respect,. wa uroy xa kilati sa iyang gibuhat,.
simple i lansang sa cross hahahaha lami lami og ngalan mga demonyo dae to
OMG! really?kabad sa nahitabo oi...hinuon katong kmi ra nangadto..use of d pool ra mn jud amo..and mga5-6 persons ra mi...after bayad ra mi...but i guess yeah medyo they lack professionalism.ky i think dili mn sila ang tag iya..mura ra clag care taker..but i do agree that what they did is not right..tsk..tsk..sayang...guess that's why pirmi way tao=p
hmm.. wala sila suggestion box or manager sa ila site pra ma istoryaan nimo sa concern..
di jud nako irecommend ang place if ever TS![]()
sos naa sad way au na customer service kanang mang inasal sa tisa branch sos paig kaayo og mga manok then kong pailisan nimo mog ot kaayo og nawong sos wa jud au..
not another whine, rant thread...
ang uban pud taw diretso lang pud react as if naa sila sa scene. naa pajud niingon iboycott.. hayyy dili gani detailed ang pagstory tell ni TS.
if nagsabot mo na ingon ana ra nga heads ngano nilapas man mo? tngali diay limited ra jud diay ang capacity sa resort. im not connected with that resort, karon pako kadungog ana nila.
it seems you are overreacting and if you really are professionals, you would behave and act professionals.
Similar Threads |
|