ingon unta ka nga sagpaon nimo sila sa imong cash ug mga credit cards. apilan dayon binisaya nga pamalikas para isog jud.Originally Posted by LeeLeePot
ingon unta ka nga sagpaon nimo sila sa imong cash ug mga credit cards. apilan dayon binisaya nga pamalikas para isog jud.Originally Posted by LeeLeePot
rai rai ken sa MOA.
gutom na kaayo. wala gyud mu entertain pag sud namo. dugay kaayo nakahatag ug menu, kinahanglan pa tawagon ang waiter. so we had 2 orders of ramen and some sashimi. pwerting dugaya sa order namo, mas na-una pa tong mga nauwahi ug order. so after 2 ka follow ups, na serve na gyud tawn. PERO, walay chopsticks! kapila mi ug tawag sa waiter para mangayo ug chopsticks, sige lang ug sanong pero wa gyud mi gihatagan. ipakinamot man tingali nila ang among ramen.
after eating, we paid the bill and went out. after several meters, gi apas mi kay wala kuno mi nibayad. what the!?? then gi apas to ang babae sa manager na ok na daw. talk about a.dining disaster. hehe.
I was still polite the whole time, hadlok ko basin naa unya mystery ingredients among sabaw. hehe.
A few weeks later, ako nasad friend nireklamo kay way ayo ila service.
oops, sorry double post
i remember one experience i had.. i was still a student by that time and duty mi sa chong hua adto.. nigawas mi sa ako kauban palit ug lunch kana gani naay ngohiong nganha nga atbang rajud kau sa chong hua.. naa gani na siyay manokan nga tapad.. sesss while we were waiting sa amu gipaluto, halah ambot nganu ug naunsa to nga nag away man nuon ang cashier ug ang usa niya kakauban.. mga babaye pajud kaayung daku.. sesss binabaay pay imu lagi.. sess makalisang.. nah naa gud mga namalit nga mahadlok nalang kay naa bayay knives ngadto and etc.. ahah! sess kami sa ako kauban naghilum2x nalang jud. utong2x nalang jud mi huwat sa amu gipaluto kay para makasibat na dayun mi.. til naa jud usa ka customer ngadto nibadlong nila unya gikuha ilang hotline customer service number.. ahw pagkaluto sa amu sud-an sibat jud dayun mi.. ahaha! ambot ug naunsa na sila ngadto..
Lemon Grass Ayala -- the server and the person who prepares the food presentation was fighting over something in a very clear and loud voice and on some instances, a guy server would ask the lady server if he can visit her sometime...
It is very unprofessional but I still choose to go back because of their great food.
Karendirya sa amoa nindot jud kaayo og serbisyo inatiman ka kaayo, pero problema wala juy lami ila mga luto. Sayang sa ila serbisyo.
maayo pa ang ponko-pongko kay personalised kaayo ang service, lami pa gyud ang pagkaon.
sa moooncafe sa ayala pud sa una. waiter ug kusinero nagabot sa gawas unya hapit magsukmagay. sayang wala madayon kay napugngan sa guwardya.
Similar Threads |
|