kamo? okey mo sa AUGUST or layu ra? dghn mn gud u iprepare
EYEBIZZ 2011 . we are in need of committees
1.) VENUE - dapat wifi ready, kumpleto na sa sound system, if mahimo naay projector (if lng) hehe
2.) SPONSORS - i think ka cirext na gyud ni.. for sure d gyud ni cya mobalibad hehe
3.) REGISTRATION - welcome guys and girls ni. maoy modawat ug moabibo ig sulod sa venue

4.) PROGRAMME - ayaw ko pa.emcee ha hap

ky d ko kamao , flow sa programme ug kamao mo mangita ug emcees na naay sense of humor ug energetic

(free ra ang emceee ha hehehe)
5.) SPEAKERS - pwd ra isa or duwa, mao ni ron.. wla ko kahibalo ug c kinsay pwd itap. hehe
6.) TOPIC - katong stock exchange? wla mn ta madayun ato last year gud
7.) FOOD - pwd mn package na daan sa venue
8.) SOUVENIRS - ako na jud ni, ky ganahan ko mg.utingkay2x ug uban pa
@ cirext? - ikaw mn to nghimo last sa logo sa? hehehe pwd napud ka mkahimo ron ug balik . kahibalo ko ganahan ka mohimo (wla ni balibaran?

nyahaahahaha d biya ta close eng eng eng )
@pinkdimensions - na ngpahipi pirmi pero mg.update pud diay sa eyebizz manawag pa.. totyal hehehe, ipm ko ug naa ky suggestions na topic para pwd nato mashare sa ilaha. pwd pud nimo ipost hehhee
welcome kaayu mo tanan as in
if anyone, who would like to be apart of this , post lng
mgsend nko ug mga pm's sa contacts ug those who attendd sa mga previous eyebizz next week.
open for suggestions, comments, and violent reaction;
pero hinay-hinay lng sa violent reaction ky para d mawala akong pgka dangelndisguise hahahaa
always kng online, mkabasa ko sa mga post d lng dayun ko kareply ky naa may mga butang unahon.. .