
Originally Posted by
Scott Bernard
Bitaw seriously... naa man pod good side nga naay mga dagha BPO's or callcenters sa pilipinas, especially sa Cebu.
If wala palang ni sila, surely taas ang unemployment... Then for us working in a non BPO/callcenter, daghan ta ug kompetensya sa pag pang apply or pagsulod sa trabaho...
If mag tan aw langta sa ilang mga outward looks and actions, maka ingon siguro ta nga OA, or sosyal2x ang uban. Pero if you get to know them more, deep inside, they are still the same persons not in a BPO industry. Naa gihapon weaknesses and inner longings.

daghan naka benefit sa BPO industry
1. taxi driver ( ingon to taxi driver nga sauna da wala pa call center.. sa night club sila kasgaran mag huwat ug pasahero)
2. mga tindahan (fast food, coffee shop, carenderia.. etc)
3. IT professionals (maintain sa IT infra structure)
4. engineers/technicians (maintain sa building ug uban pang facilities)
sa callcenter daghan ma dawat.. daghan pud dili maka survive sa trabaho