View RSS Feed

stjohnmedrano

Why Stjohnmedrano?

Rate this Entry
Why Stjohnmedrano? Are you talking to me? Isnt it obvious? Ok!..Ok!... sige na! tama na! subra na!. Sa dili panako paga-tapuson ako na kining paga-sugdan ug sa walay daghang istorya ako nang ibat-ibat ug isay-say kaninyo ang blogos nga nag-uluhan!...Why? or Ngano? In the world wide of webs we seldom use our real names, oftentimes we use nicknames or aliases, other may call themselves as darkhero, john_yo, kershey_sweet, king, cleavon, cvmp72 and crow. You!...oh oi, ikaw gud wala nay lain, unsa imong nick?. Aliases represents who we are, it symbolizes us and sometimes wala lang ganahang lang ko or idol lang nako siya, toinkz!...my friends, officemates, classmates, inmates ug uban pang mga mates diha they call me Erick, John, Erick John, John or Cuevas, (Erick or Erick John ang tawag sa ako sa office, Jhano sa mga stambay ug John sa akong pinalang-ga nga mama ug papa, iyaan ug uyoan, Rick sa mga barkada, Cuevas sa akong mga classmates, Daddy sa akong anak, four eyes sa akong asawa ug ang wala naka ila nako they call me "Hoy!"). Why Stjohnmedrano? Thats a good question mga Sir ug Mam, sa akong pagka hinumdum, its started from the very beginning ug sa sinugdanan. Usahay gud motokar akong ka suyaan or there is the need nga naapud ko anang gitawag nila ug email add, if somebody ask you if unsa imong email account? will, if you don't have you will just give all the reasons in the world or say "!@)(&#$@+_&^%$$". So I went to the internet cafe rent for an hour, click the browser and Yahoo will come out as their homepage, so point the mouse sa word nga sign in then press enter. So I sign up, nag brainstorming na dayon ang akong little mind (in bisaya, gamayg utok) what Yahoo ID akong gamiton. 1st try, the message was not available daw, 2nd try same as the 1st, 3rd same as 2nd, STOP!!!try daw nako stjohn, OMG not available lang gihapon?...why not put the name of my mama?...Hahay... atlast available nagyud siya and thats how it started. And until now I still use stjohnmedrano as my alias in any forums, chat and ang pinaka kusog ug pinaka sikat karon ang Facebook. I wonder why they name the site Facebook? (sa bisaya nawong murag libro or dagway nga libro, pagkalapad baya sa dagway!!!..hehehe...) and thats how it started.

How about you? ayaw na sige ug lingi-lingi diha wala nay lain. Let me ask you the same question I ask to my s t u p i d self? hehehehe....

Let me leave you a quote from Kong Qui "aka" Confucious or the golden rule "Do not do unto others what you dont want them to do unto you!" and my stupid rule says "Do unto other what others do unto you!". Nyakssss.... hehehehe

Confuse?

Thank you for reading, salamat sa pag-basa, daghan kaayong salamat sa pag basa.

stjohnmedrano

Updated 02-26-2011 at 08:15 PM by stjohnmedrano (Links)

Categories
Uncategorized

Comments

Wow! That was like a rollercoaster. I'm dizzy. LOL
    Hehehe... salamat sa imong visit...
    boss makalingaw man imo blog oi..ahahah lingaw ko dah...

Trackbacks

Total Trackbacks 0
Trackback URL:
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top