d man nila ipada sa workplace ang cell.
ang sa uban nga company, ok raman.
sa uban sad nga company, d puyde magkauyab ang mga trabahante. sa call center, ok ra?
any reason?
d man nila ipada sa workplace ang cell.
ang sa uban nga company, ok raman.
sa uban sad nga company, d puyde magkauyab ang mga trabahante. sa call center, ok ra?
any reason?
Call center na gud na...unsaon paman ng cellphone .hehehe
kanang uyab-uyab pod d na maayo sa sud sa company.conflict of interest...sa gawas nlgn pangita ok ra.
...pero ako ganahn makauyab unta ug tga call center...maayo na kay anad ug graveyard shft.
ila mana rules. sundon nalang.
Last edited by digitalsuperman; 05-12-2013 at 03:44 PM.
dili ipadala ang cellphone kay maka apekto sa trabaho..naa gud uban mag sige na la'g text2x..wala pa koy nadunggan nga dili puede magka uyab ang trabahante sa call center....sa uban nga company dili puede kay makaapekto pud sa performance sa trabaho labi na kung magkabuwag...dili na ka focus...naa ra gud pirmi magkitaay sa trabaho....ang mahitabo ang uban mo resign na lang para makapanguyab lang...ang uban pud isekreto na lang..
^^ahm as per policies and guidelines, dili pwede magdala ug bisag unsa nga electronic devices nga naay storage capabilities due to security purposes...this is to protect not just the the company's property but the customer as well (to prevent stealing of personal info)...
dili man na rason nga if magkauyab unya magbuwag, ma-depress ug dili na ka-function/focus ang trabahante maong ginadili ang pagdala ug cellphone...ayaw ko ingana wala nay katungod nga mahigugma ang mga trabahante sa call center kay ila mang pugngan?
tanang distractions outside of work, makaapekto gyud na sa imong performance, ug dili ra na limited sa pag-uyab2x, pwede sad away sa magtiayon, problema sa ginikanan/pamilya ug uban pang mga personal nga factors...pero kung magpaapekto ka aning mga butanga, aw makaingon ang kompanya nga dili ka fit-to-work kay wala kay emotional stability...simple logic as that...
for security reasons.![]()
try to ask imong HR TS.....,.. different company had different kind of policies..
ako TS permi ra man gani ko mag dala ug cellphone sa floor... e silent lang gud ug ayaw pasakop sa imong TL...
conflict sa work kong magda og cellphone ,unsaon na lang kong naay dgahn tawag nga inquiry sa client unya sige sad buzz imong cellphone , madaut imong concentration ana sa trabaho.
Similar Threads |
|