
Originally Posted by
lloyd_joy
either of the 2 ang guba ana... try to use another PSU to check the mobo as what "rejiel" says...
ang fan sa PSU, mo tuyok gyud na basta ma switched ON sya. if low ang load, ang rpm sa fan kay hinay lang maong dili madung-gan. if ever, ang PSU naa'y fan control, mo kick-in ang pag increase sa rpm nya once mo saka ang load... mo init naman ang components inside, that's the time, mo kusog ang rpm sa fan to efficiently move heat out. naa'y Pulse-Width Modulatioin (PWM) ang uban PSU para maka himo sila ug in ani... advertising sa uban company kay "intellegent PSU" or something... ang uban kay wala man sa ani na feature so, constant ang rpm sa fan...
basta, bottom line, if dili mo tuyok ang fan sa PSU, guba na sya... granting na ok ang mobo... another thing, check the PSU if naa ba'y "hiss". kani na noise kay due to a faulty component ni... like a malfunctioning power capacitors... if mahitabo ni, ayaw gyud na i-open ang PSU nimo paa dili na void ang warranty. dad-a na sa shop for repair or replacement... depende na nila sa shop...
regarding sa resibo, even nawala sya, fight for your right as a Customer... ingna na naa man mo'y records, kana ang gamita ninyo ka na misplaced akoang recibo... "the shop MUST have their records"...kana kun gi pa perma ka sa OR then place nimo ang name nimo... mao man ni ang usual ginahimo sa shops dba? kuun wala ka nag butang sa name nmo, mura'g lisod mag claim if wala'y OR bisan mo fight ta sa atoang rights as a Customer kay wala man sila archived records na ad2 sila mag refer...