Page 9 of 18 FirstFirst ... 6789101112 ... LastLast

Default Re: Kinabuhi sa estudyanteng anak sa pobre

usa ka rice ug sabaw sa baka please

50 years ago, ok ra peso baon..puso 5 cents, dugo2x 5 cents...90 cents tuba...happy kaajo

Quote Originally Posted by walker View Post
    elementary: ingon akong mama, kaw didto tindahan pangutang sardinas, ulaw man ko, balik ko skol nga way kaun

highschool: ako mga klasmeyts nag long pants, ako ra tawon nag short pants kay way ikapalit ug long pants. (i'll never forget the laughter until now)

college: had to walk 2kms four times a day from monday to friday kay way ikaplite.
    mao diay walker imung user ID ky sige diay ka hike, hehe...

may nlng pud ni nga thread ky mkakita pud ta nga naa pay mas worse naagian sa ato.
    those were the days. difficult, it was. . .

Quote Originally Posted by BornFreak View Post
    50 years ago, ok ra peso baon..puso 5 cents, dugo2x 5 cents...90 cents tuba...happy kaajo
    Pilay edad nimu anang panahuna bro?

Pobre mi. Pero naningkamot ko karon nga maka-skwela ug Law diri Makati. Busa nagwork sad ko.

my Dad had difficulties during his childhood...
    He had no parents to take care of him... Only him and his brother lived together before and they were broke...

He used to wear broken slippers at school and use straw to fix it....

He used to sell just to have money for school...

They were very poor that time...

I'm so blessed that he never let me experience things he gone through during his childhood and I'm now striving hard for him to pay back and let him experience a better life he never had...

I look up on those people who triumph from poverty and striving hard on life...

I see them as very strong willed people and I admire them a lot... Cheers to all of you!!!...

Quote Originally Posted by BornFreak View Post
    Istoryaheeee Sir, ang piso 50 years ago, dili ka pobre kung mao na imong baon kada-adlaw. Wa ra ka sa akoa lolo Sir...hehe.

'91 pag grade 1 nako, piso ra ang baon, ice candy 50cents, bagong bayan 50cents. busog na igka recess. Pauli sa balay maniudto, wala na baon para recess igkahapon.

Kasuway sad tawn ko til2x asin, pares sa sili ispada og tamatis. Namarat ang singot sa ginamos(higop pa sa una) og hipon.hehe

Quote Originally Posted by mitch_a888 View Post
    Pobre mi. Pero naningkamot ko karon nga maka-skwela ug Law diri Makati. Busa nagwork sad ko.
    Asa ka dapit sa makati ngwork miga? Dia ko sa Rufino Tower sa Ayala Ave.

Quote Originally Posted by Air_Bender View Post
    my Dad had difficulties during his childhood...
    He had no parents to take care of him... Only him and his brother lived together before and they were broke...

He used to wear broken slippers at school and use straw to fix it....

He used to sell just to have money for school...

They were very poor that time...

I'm so blessed that he never let me experience things he gone through during his childhood and I'm now striving hard for him to pay back and let him experience a better life he never had...

I look up on those people who triumph from poverty and striving hard on life...

I see them as very strong willed people and I admire them a lot... Cheers to all of you!!!...
    It is those who see the value of other people's hardships that tend to strive harder for the betterment of their way of living.

hmmnn... during elem days piso ang baon, plus sud.an paniudto kay utan (daghang sabaw), need to walk more or less one kilometer to and from school (swertehan og malabyan sa mama), uniform kay ampingan kay hantod sa kaya pa masul.ob sul.ubon, notebook irecycle...Bayranan kay iutang sa classmate.. pangsnax kay hinatag sa classmate

High school- same lang tawon sa elem though increase gamay sa bawn.. pag graduate wala sa miskwela kay walay kwarta...lakaw pauli or mangutang pamplete

College- sige og promissory for one sem.. paningkamot og sunog og kilay mudako ra ang score, may nlng maka scholar or maworking outside then pagkaskolar, dawat insulto, kasaba sa mga estudyante nga moingon pa " KAMI BAYA ANG NAGPASKWELA NINYO" kay dli uyunan sa ilang gusto. sayo uli walai bisyo kay haskang magtuon og motrabaho pa. Malipay sa 200+ nga allowance kay pampalit project.. moraket og pageant para may pangpalit libro og calculator.. hangyuon ang teacher nga d nlng mopalit og libro og magpaphotocopy nlng tawon. pasugo sa teacher para may extra income.. ngita diskarte para makafree sa printing esp nga dapat computerized ang projects or assignments

without these, i wont be here now. I am successful in my own way, disciplined and knows how to deal with life

11.    Advertisement

Page 9 of 18 FirstFirst ... 6789101112 ... LastLast