Page 10 of 11 FirstFirst ... 7891011 LastLast

Default Re: Why GMA is good for business

We all replace the President.. all for the same reason...

> they don't like the president... (ngano kaha?) - tungod kay maminaw dayon sa sut2x sa uban bisan wala kabalo...maong apil2x ug rally , pero walay kalibotan.. ALIEN diay ang huna2x.. nag karambola ang huna2x..

Arroyo is a good President... its very difficult to change the whole system.. pero ma change ghapon.. hinay2x lang..

kinsa inyo gusto ? c Lozada? utro pud.. angay man gani kuhaan ug license pagka ECE na..
    gi.ask ug ngano nireklamo .. kay dako ra kaayo ang ilang gipangayo...

gi.ask siya.. ug medyo gamay lang ang icorrupt? ok lang ba?
    tubag dayon... yup.. ok lang daw...! antoinks! saon.. utro man pud.. naalkansi guro..

corruption in any form -> gamay or dako is still a corruption... dapat kuhaon gyud or wagtangon.... way nakatambag niya pagtubag ato.. HEHEHE...

if we all work together.. we CAN solve the problem, and understand.. no matter how difficult.. ma solve gyud na.. dili kay maminaw sa sut2x or daut sa uban....

THINK OF EVERY PROBLEM as a LESSON.. a POSITIVE side... a NEGATIVE attitude will solve NO PROBLEM...

ang problema lang kay GMA eh yung nakapalibot na mga politiko

President Arroyo is by far the best president this country ever had.

Quote Originally Posted by pinoytayo
    Not only sa bunyag sa anak iya kompare. Even birthday iya Mom, mga anak, apo etc. Tan awa nalang how big his belly is ug iya mga anak dagko guihapon ug belly. Arang arang nalang si GMA kay trabaho lang gihapon no matter what.
    mao! she's still working maski sige samok opposition!

uyon ra man ko ana iya pamaagi.

ka maayo btawng GMA. ambot jud aning uban nganong ila pa cyang pahawaon. just imagine d highest economic growth, d highest GDP, d highest stock market? d pa cla kuntento ana!

agree jud ko our country is not that easy to govern considering what d previous presidents had done (marcos & erap). it is already a burden, not mentioning our government's culture and work attitudes. i admire her for just getting along d stride, doing her best to uplift our spirits and knows where this country is going. we cant expect corruption, or unsa pa na ilang gipamasangil nya to be wiped out overnight or bisan sa iyang admin. this issues is already hounding us even before her father, pres diosdado was elected tngali. kung uban tao kuno naas malacanang, tan awn natog dli ba na mapaso ilang lobot molingkod dd2. at least, wa jud ko kakta nipatol c gloria ni susan roces, lacson, cayetano or ni lozada. dedma lang jud tawn cya coz she certainly knows these creatures are not on her wavelength.

i also remembered i watched the speech of Singapore PM during their 40th national day event way back 05. the PM was even teary-eyed while he mentioned the success Singapore achieved. beginning the day they marched for independence (that was 1965) even there's a heavy downpour of rain, he said all of them did not care of that strong rain. all they thought was their determination to make this new nation strong and successful. what really hit me is that he even cried, so teary-eyed while saying this statement, like a child that has full of hopes and dreams. and also crying, wiping in tears are some audience, and that includes his father, PM lee kwan yeuw. imagine these are global persons yet they have the heart to show us what they feel and their sentiments on their homeland. then i pondered why cant we have those kind of leaders ruling our government? im sure GMA has the potential to be like them, y cant we let her be?

after the speech, i switched to anc, then to abs-cbn and gma7. and that was peak of the hello garci scandal. indeed, my question has just been answered.

yet hope springs eternal.

kay economics baya ang iya gitake nga course... hehehehhee...
    so expert jd na cya sa mga ana...

GMA's work is beyond limits..she's the best

i've been reading the entire thread and noticed that the last post was april 2007 then this month na dayon... maau unta na apil nq sa istorya.net ato...

anyways, Pres. Arroyo is really good for business. Pobre man sad mi muna nag trabaho ko ug call center, naa pa gyud sideline kay I have 3 kids unya ako husband is a real estate agent... maningkamot lang gyud... mo asenso lagi ta...

Ang usa sa sign nga maau ang padagan ni Pres Arroyo coz real estate business is picking up. This is another peak in the industry, basin ma labwan pa ang 1997-1998 nga nindot sad ang real estate that time. This is due to high investor confidence. Daku na kaau nig tabang sa mga ahente nga high school ra intawn kutob pero naningkamot maka halin para i.buhi sa ilang pamilya.

A lot of businesses are arising to give employment man sad. Bilib gyud ko ni Pres. Arroyo for being able to pull these off. Although daghan pa gyud xa trabaho.on... pero dili man sad overnight ma han.ay na tanan... dili man sad pwede nga xa ra ang mo trabaho... knahanglan sad ug cooperation sa tanan.

mao bitaw! unsaon man... kay nindot ang effect ni GMA sa business... daoton siya sa opposition karon kay maglisod naman pud sila ug kontra sa manok ni GMA sa 2010! so scandal diri... scandal dito! pastilan!

11.    Advertisement

Page 10 of 11 FirstFirst ... 7891011 LastLast