situation:
naay nag parepair ug samsung star, TOUCHSCREEN ANG GUBA, gi refer daw xa sa iyang frnd na istoryan, SBD ang name sa istoryan.
na repair ang phone, nag meet sila sa guadalupe kay gihatod pa ang phn, pag meet gkuha ang phone nya gi ingnan ang technician nga mubalik ra kay mag kuha ug bayad, 1 hour and 30 minutes hinuwat sa technician, WA NA MUBALIK.
cgeng gitexan ug gitawgan di na mu reply ug mutubag sa kol.
P1800 WALA BAYARI.
WA JUY BATASAN TAWHANA! tuga tugag pa repair, wa man diay kwarta!!!!!!
sa nag pa repair ba, di baya na gi punit lang ang kwarta nga gi puhunan para palit sa parts ana nga repair. hina-gua-an nang kwartaha. plus ang ka hago pas tawo.
6:30 ila sabot dn nitunga ang gapa ayo, barn ang name ug 7:30, gipahuwat pa tawn ug pwerteng dugaya.
pormal man daw ug nawng ug sinul-uban maong nisalig ra pud ang technician.
name sa ga payo: barn nga taga guadalupe NGA GI REFER RAPUD sa iyang friend na istoryan nga SBD ang handle diri.
sayop pd sa technician, ghatag ang phone nga wa pai bayad in exchange.
pero di lang pud unta in-ani ui, grabe naman pud, binastusai ang style.
reason sa technician why gihatag rapud niya ang phone kay SALIG RAPUD SYA sa gapa repair,
dakong sayup.
nahappen ni, May 26, thursday.
to mods: i hope musabot mo ani na post